Gå til innhold

Min BMW E36 316i 98`modell - oppdatert 28. mars

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville kvittet meg med sommerfelgene (ja de er stygge stygge stygge, likner på de som sitter standard på endel E46), og satt på noen fine 17"ere, kommer til å bli perfekt på den bilen. Sjelden man ser såpass strøkne E36 for tiden. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, selv om det er replika-felger har vel ikke det noe å si :)

Kunne godt tenkt meg noen slike.

0524616001161874292replhm1.jpg

Om uoriginale/replika felger har noe å si, kommer litt ann på hvilket innpress på felgen du kan tenke deg. Uoriginale felger på E-36 pleier å ha et innpress på rundt 35. Originale på rundt 47. En felg med innpress 35, gjør det vanskelig å ha brede dekk bak, da felgen kommer veldig langt ut. Uansett, felgene er pene, men mer kledelig på en E-46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Fronten er fikset, nye bilder er tatt og tråden trenger en skikkelig update snart :D

Slik ble det, på den nye fangeren satt det også en liten leppe under! (snøskuffe)

Du ser sikkert fargeforskjell, forskjellen er grunnet speilrefleks vs mobilkamera.

forandringna7.jpg

Verkstedet greide også og rote bort oblatene mine, så jeg kjørte uten i ca 1 uke før jeg fikk de tilsendt, og nå er det også forskjellig skilt foran og bak, det er litt rart egentlig, skriften på skiltet foran er mye mindre enn de bak

:?

Legger snart ut helt nye bilder uten den ødelagte fangeren (og med montert skilt)

Må også gi en stor takk til de som har kommentert bilen min, syntes det er veldig koselig at folk liker bilen ihvertfall!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil!!! likte fargen veldig godt ;)

BBS RX felger i 17' * 8' med 225 dekk er nok en vinner i mine øyne! ;)

med 17 istedet for 18 slipper du unna sporing, også blir det ikke så jævla hardt over små sprekker/humper i veien... synes hvertfal jeg merker dette litt for godt med 18 på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en Kjempe flott bil! bra du tar vare på den. Bilen er jo perfekt stylet originalt, har en peeeen farge, bare noen fine 17"-18" felger så er du i mål!

Merkelig hvor mye den 97- grillen gjør med fronten på E36, Er fristet til å handle meg en sånn selv. Selv om det er juks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...