BMW_Larsen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hei.. skulle hattt meg en m5 delebil.. noen som vet om noen gode sider jeg kan søke på? samme hvor i verden..! vet om mobile.de å autoscout24.de..sleng gjerne in noen tips.. på forhånd Takk..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 men der var d jo ingen som var billig da..skal ha en hel bil for ombygging.. om noen i her har en slik og kunne tenkt seg en 86mod 320/335 kunne jeg vurdert å byttet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Mulig Unfallauto har en M5 delebil inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 https://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 selger de hele biler på koed da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 selger de hele biler på koed da? Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 selger de hele biler på koed da? Nei.. Har dere prøvd å høre med Koed da ?... bruktdelene de selger kommer primært fra hele kondemnerte biler som de selv slakter. Jeg tror det meste er til salgs hos Koed bare man kan forhandle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det er sikkert godt mulig å forhandle, men jeg holder meg til det Koed selv opplyser på nettsiden deres.. Biler under ophug (NB! Bilerne sælges IKKE hele !) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Det er sikkert godt mulig å forhandle, men jeg holder meg til det Koed selv opplyser på nettsiden deres.. Biler under ophug (NB! Bilerne sælges IKKE hele !) jeg snakket med en på koed.dk for ca ett halvt år siden, da kunne jeg kjøpe en halv eller 3 kvart bil...så tror det bare er å snakke med dem og si hva du trenger så fikser dem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 jammen jeg vill ha en hel bil.. jeg kunste framfangeren på min m5 for noen år til bake.. å da kostet d 12000 ? mva på gs.. så d blir vell dyrt om jeg ikke får en taki en hel bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 www.blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå