Gå til innhold

min e46 323ia

einan
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil! Ganske lik min. Noenlunde det samme utstyret, men min har manuell kasse. God å kjøre og sprek nok.

Aldri prøvd 320i med 2.2, men 323i har nok litt mer å sparke fra med, er jo tross alt en 2,5L. Tror jeg hvertfall, har tatt feil før jeg hehe. :)

Har opplevd begge, og jeg tror ikke det er stor forskjell på de. 2,2 l er også en flott motor. De som eier en slik mener nok at den faktisk er sprekere enn 2,5 l. Vi som eier en 2,5 mener nok ofte det motsatte. ;)

Her snakker jeg altså om M54 2,2 kontra M52 2,5, så det ikke skulle være tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil... Men hvorfor bytte ut de felga med noen andre? De er jo skamråe! Er ikke 18" stort nok a? Greit nok, har 9.5*19" liggende til min e46 Ci, men dog... De felga du har er jo ikke å se så ofte da, og de var jo gromme i den str.(nå veit jo ikke jeg om det er liten bredde på de da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil... Men hvorfor bytte ut de felga med noen andre? De er jo skamråe! Er ikke 18" stort nok a? Greit nok, har 9.5*19" liggende til min e46 Ci, men dog... De felga du har er jo ikke å se så ofte da, og de var jo gromme i den str.(nå veit jo ikke jeg om det er liten bredde på de da).

det er veldig fine felger, men synest det blir litt smått og felgene er litt ripete.. og siden dekka begynner å bli utslitt går eg for 19" felgpakke

lurer litt på BBS CH, Breyton Image eller Hartge felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

bilen har fått nye sko!

19" Hartge look felger 8.5" framme og 9,5" bak..!! 265/30 19 blei i allefall breitt nok :P

har og fått på justerbart understell og facelift LED baklykter.. blei skikkelig bra 8)

skal prøve å få lagt ut nokon bilder i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut bilder av resultatet nuh asap!!! meget pen bil, syes fargen kler bilen meget bra, forholdsvis sjeldent med gråe e46er også! hva heter fargen, fargekode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...