Orjan Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Fin e46. Lekker farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Fin bil! Ganske lik min. Noenlunde det samme utstyret, men min har manuell kasse. God å kjøre og sprek nok. Aldri prøvd 320i med 2.2, men 323i har nok litt mer å sparke fra med, er jo tross alt en 2,5L. Tror jeg hvertfall, har tatt feil før jeg hehe. Har opplevd begge, og jeg tror ikke det er stor forskjell på de. 2,2 l er også en flott motor. De som eier en slik mener nok at den faktisk er sprekere enn 2,5 l. Vi som eier en 2,5 mener nok ofte det motsatte. Her snakker jeg altså om M54 2,2 kontra M52 2,5, så det ikke skulle være tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Pen bil... Men hvorfor bytte ut de felga med noen andre? De er jo skamråe! Er ikke 18" stort nok a? Greit nok, har 9.5*19" liggende til min e46 Ci, men dog... De felga du har er jo ikke å se så ofte da, og de var jo gromme i den str.(nå veit jo ikke jeg om det er liten bredde på de da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Får vel ønske velkommen=) Fin bil det der. Liker fargen. Er det samme farge som var på M3'en som Autofil testet? Synes forresten at du ikke skal bytte baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Pen bil... Men hvorfor bytte ut de felga med noen andre? De er jo skamråe! Er ikke 18" stort nok a? Greit nok, har 9.5*19" liggende til min e46 Ci, men dog... De felga du har er jo ikke å se så ofte da, og de var jo gromme i den str.(nå veit jo ikke jeg om det er liten bredde på de da). det er veldig fine felger, men synest det blir litt smått og felgene er litt ripete.. og siden dekka begynner å bli utslitt går eg for 19" felgpakke lurer litt på BBS CH, Breyton Image eller Hartge felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 BBS CH blir aldri feil på en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 bilen har fått nye sko! 19" Hartge look felger 8.5" framme og 9,5" bak..!! 265/30 19 blei i allefall breitt nok har og fått på justerbart understell og facelift LED baklykter.. blei skikkelig bra skal prøve å få lagt ut nokon bilder i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 legg ut bilder av resultatet nuh asap!!! meget pen bil, syes fargen kler bilen meget bra, forholdsvis sjeldent med gråe e46er også! hva heter fargen, fargekode?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hadde samme felger på gamle bilen min.. Veldig fine felger syns jeg!! Men legg ut nye bilder da!! Lekker bil du har deg forresten Blir sikkert bra med litt senk!! Kjøpte samme lykter som du har på bildet i går.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Pen bil. Flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 her kjem det bilder.. gamle baklyktene her med dei nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Najs.. Hva heter farga på bilen? Ble veldig bra med nye lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 er den senket no også!? hvor mye isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Fine de Hartge replica felgene Er det M-tech I på bilen? Har ikke sett mange E46'er med de fangerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå