325-Lfc Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Litt av en bmw som har blitt vraket! Håper det går bra med eieren.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Rett borte i søgne jo Den veien er farlig. Stor fart, masse trafikk og smal veg. De må gjøre noe med den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det ikke litt unødvendig å starte en ny tråd hver gang en BMW er involvert i en ulykke eller blir nevnt i media? Dessuten får vel de fleste med seg det som står på VG, Dagbladet o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 heilt enig med deg Mauro, det er ein vanvittig farlig veg. kommer ikkje til å glemme den trailer ulykka som var for ei stund siden ved Lenefjorden, tragisk.. får bare håpe at det går bra med føreren av denne bilen! da var han omkommet gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Fører omkom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Er det ikke litt unødvendig å starte en ny tråd hver gang en BMW er involvert i en ulykke eller blir nevnt i media?Dessuten får vel de fleste med seg det som står på VG, Dagbladet o.l. er ikke dette en plass alle kan få legge ut det de vill da? om det korer noen ny tråder er vell bare bra? no nytt å lese på..? jeg sitter ikke å leser så mye på vg så jeg synest det er greit at folk legger ut slikt så jeg får det med meg.. men dette er vell kansje bare meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 greit at folk legger ut inlegg om det da, men enig at for mange sånne blir litt unødvendig i lengden. Har vært en del i det siste nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Liker dere ikke slike innlegg så gidd å kommentere / LESE i det heletatt. Kondolerer til familie, venner og bekjente. Tragiskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Joda. Folk kan skrive akkurat det de vil for min del. Jeg trenger bare å gå inn på de trådene som interiserer meg. Ville bare drøfte saken. For å ta denne konkrete tråden, så er den rimelig uinteresant for min del (nei, jeg trenger ikke å lese den). Trodde den var det for andre også. Er det interesant fordi det er en BMW som var involvert? Det synes jeg er menigsløst. Og hva er vitsen med å kondolere til folk en hverken kjenner eller har møtt? Denne ulykken er ikke mer tragisk en noen annen ulykke. Men for all del, jeg skal ikke hindre noen i noe her inne. Merk! Alt jeg har skrevet i denne tråden er generelt, og ikke rettet mot trådstarter, "325-Lfc". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Godt sagt chriso! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Joda. Folk kan skrive akkurat det de vil for min del. Jeg trenger bare å gå inn på de trådene som interiserer meg. Ville bare drøfte saken.For å ta denne konkrete tråden, så er den rimelig uinteresant for min del (nei, jeg trenger ikke å lese den). Trodde den var det for andre også. Er det interesant fordi det er en BMW som var involvert? Det synes jeg er menigsløst. Og hva er vitsen med å kondolere til folk en hverken kjenner eller har møtt? Denne ulykken er ikke mer tragisk en noen annen ulykke. Men for all del, jeg skal ikke hindre noen i noe her inne. Merk! Alt jeg har skrevet i denne tråden er generelt, og ikke rettet mot trådstarter, "325-Lfc". Start din egen tråd om HVORFOR vi gidder da. Trenger ikke slike innlegg i hver forbaska gang. Dette er et BMW forum, DERFOR linkes det til BMW-relatert stoff. Som for eksempel når en BMW kolliderer / krasjer / kjører utfor. Trodde ikke det var så vanskelig å skjønne. Selvfølgelig er det kjipt når folk blir skadd / drept, derfor kondolerer man. Kanskje det er pårørende inne på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Start din egen tråd om HVORFOR vi gidder da. Trenger ikke slike innlegg i hver forbaska gang. Dette er et BMW forum, DERFOR linkes det til BMW-relatert stoff. Som for eksempel når en BMW kolliderer / krasjer / kjører utfor. Trodde ikke det var så vanskelig å skjønne. Jeg er personlig temmelig lei av spesielt to ting her inne... og det er tråder som denne... som kun indirekte handler om en BMW og tråder der en eller annen lurer på hva vi andre mener om en bil istedenfor å ta en telefon til selgeren eller prøvekjøre bilen først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå