E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 tja vet ikke jeg, har du noen form for ultrashortshift i clubsporten,? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Vet ikke hva du mener med kantete, men den er jævla kald om morgenen det er helt sikkert hehe.. det tror jeg på! men sikkert godt grep, men utseendemessig.. ikke bra! litt bedre om den hadde vært svart.. kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 tja vet ikke jeg, har du noen form for ultrashortshift i clubsporten,? neppe det! men det kan jeg jo hente på lager imorra og sette i.. OM jeg ønsket det! og det gjør jegikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 men, nå ødelegger vi denne tråden fullstendig med våre flotte Coupeer... god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. er litt kortere girskift i clubsporten Det er helt klart, men nå er det ikke lenge før det kommer 210 hester til oppi der og da er det bye bye M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. er litt kortere girskift i clubsporten Det er helt klart, men nå er det ikke lenge før det kommer 210 hester til oppi der og da er det bye bye M3 hehe.. det spørs vel men du burde vel oppgradere mer av bilen og får å leke med M3 annet enn rett fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 du er skeptisk til at 500 hk hamler opp med en M3? Ja kommer PSS9 sammen med den bygde m54b30 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ble det kjøp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Lurer også på om det ble kjøp! Er en fin bil.. og 323 er et MEGET godt valg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Lurer jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. er litt kortere girskift i clubsporten Tja... vært borti MYE feil på E46 M3.. så hvor vidt den tåler all verden er heller usikkert... Se på salgsannonsene på de bilene, veldig (!) ofte motorbytte.. + faren til en kompis av meg måtte bytte i sin, 03 mod, gått 48'km. Byttet vanos 3 ganger og endte opp med motorbytte hos Autozentrum til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har ikke kjøpt noe enda nei! Vurderer 328 også... en 540 e39 hadde heller ikke vært å forakte.. huff! vansklig å bestemme seg her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Har ikke kjøpt noe enda nei!Vurderer 328 også... en 540 e39 hadde heller ikke vært å forakte.. huff! vansklig å bestemme seg her ja... Jeg er knall fornøyd med 328! Finner du noen bra i riktig prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Da har jeg kjøpt meg en 97` 528ia !!!! HURRA!!! Endelig BMW igjen.. dette blir bra... skal ordne bilder og slikt over helga så får dere se.. kunne ikke si nei, fikk et godt tilbud:) Såg på en 328, men ble nok for dyrt for meg... satse på noe slikt neste gang.. kanskje en 330:) Uansett... E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Gratulerer! Godt det ble en 5'r . Er det sedan eller Touring? Legg ut link til annonse hvis det fins . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå