Gå til innhold

Skal jeg kjøpe E46 323 i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vet ikke hva du mener med kantete, men den er jævla kald om morgenen det er helt sikkert :)

hehe.. det tror jeg på! :) men sikkert godt grep, men utseendemessig.. ikke bra! litt bedre om den hadde vært svart.. kanskje.. :)

Skrevet
tja vet ikke jeg, har du noen form for ultrashortshift i clubsporten,?

neppe det! ;) men det kan jeg jo hente på lager imorra og sette i.. OM jeg ønsket det! og det gjør jegikke ;)

Skrevet
Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. ;)

er litt kortere girskift i clubsporten :D

Det er helt klart, men nå er det ikke lenge før det kommer 210 hester til oppi der og da er det bye bye M3 :twisted:

Skrevet
Ikke kompressoren nei.. da vil jeg heller hatt M3 .. som er bedre, raskere, sterkere.. og TÅLER det.. ;)

Det er helt klart, men nå er det ikke lenge før det kommer 210 hester til oppi der og da er det bye bye M3 :twisted:

hehe.. det spørs vel ;) men du burde vel oppgradere mer av bilen og får å leke med M3 annet enn rett fram :D

Skrevet

Tja... vært borti MYE feil på E46 M3.. så hvor vidt den tåler all verden er heller usikkert... Se på salgsannonsene på de bilene, veldig (!) ofte motorbytte..

+ faren til en kompis av meg måtte bytte i sin, 03 mod, gått 48'km. Byttet vanos 3 ganger og endte opp med motorbytte hos Autozentrum til slutt...

Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda nei!

Vurderer 328 også... en 540 e39 hadde heller ikke vært å forakte.. huff! vansklig å bestemme seg her ja...:P

Skrevet
Har ikke kjøpt noe enda nei!

Vurderer 328 også... en 540 e39 hadde heller ikke vært å forakte.. huff! vansklig å bestemme seg her ja...:P

Jeg er knall fornøyd med 328! :) Finner du noen bra i riktig prisklasse? :)

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg en 97` 528ia !!!! HURRA!!! Endelig BMW igjen.. dette blir bra... skal ordne bilder og slikt over helga så får dere se.. kunne ikke si nei, fikk et godt tilbud:)

Såg på en 328, men ble nok for dyrt for meg... satse på noe slikt neste gang.. kanskje en 330:)

Uansett... E39 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...