Gå til innhold

e46 318 selges. Ny pris!!!SOLGT


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img294.imageshack.us/img294/82/cayzclazus9.th.jpg' alt='cayzclazus9.th.jpg'>

Det ser ut som setene er veldig slitt og da mener jeg at de er falmet og blitt så lyse.. MEN det er kun på dette bildet!!!! (Har sikkert noe med blitz å gjøre)Det ser ikke sånn ut i virkeligheten!

Har ikke andre bilder av bilen nå utenom noen jeg tok når jeg kjøpte den!

De kosmetiske skadene er:

-Nede på høyre sideskjørt! (Er på bildet)

-Sprikke i frontfangeren (Er også på bildet, men er så lite at du ser det sikkert ikke)

- Små merker på bakfangeren( ser det ikke på bildet, det er også lite synlig. var en auda som kjørte i meg i mindre enn 5 km/t)

Og til slutt felgene...

De er bra kantkjørte.

Ellers skal det være greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har en helt grei pris på bilen jeg. Er mange overprisede 318 der ute. Rundt 119 000kr burde du få hvis den kun har de kosmetiske feilene du listet opp der. Ser du har en god del mer utstyr enn de andre bilene i den prisklassen har. Felgene er jo et pluss er med uansett og de småflekkene og sprekkene på stylinga burde jo gå greit å få ordnet :) Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har en helt grei pris på bilen jeg. Er mange overprisede 318 der ute. Rundt 119 000kr burde du få hvis den kun har de kosmetiske feilene du listet opp der. Ser du har en god del mer utstyr enn de andre bilene i den prisklassen har. Felgene er jo et pluss er med uansett og de småflekkene og sprekkene på stylinga burde jo gå greit å få ordnet :) Lykke til med salget :)

Ja jeg skulle tro det skulle gå greit å selge den for den prisen!

Men ser jo at du har planer om e46 selv!

Bare å slå til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har en helt grei pris på bilen jeg. Er mange overprisede 318 der ute. Rundt 119 000kr burde du få hvis den kun har de kosmetiske feilene du listet opp der. Ser du har en god del mer utstyr enn de andre bilene i den prisklassen har. Felgene er jo et pluss er med uansett og de småflekkene og sprekkene på stylinga burde jo gå greit å få ordnet :) Lykke til med salget :)

Ja jeg skulle tro det skulle gå greit å selge den for den prisen!

Men ser jo at du har planer om e46 selv!

Bare å slå til :D

Er desverre på utkikk etter noe med større motor og lavere km stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...