Gå til innhold

Nye felger, skal jeg gå for slike?

mAZE
 Share

Skal jeg ha slike felger og farge?  

109 stemmer

1. 1. Skal jeg ha slike felger og farge?

• Jaggu!!!
      58
    • Nei!!!!!!!
      51

Anbefalte innlegg

Rondell 58 med brei kant er syyykt pent :) Men passer vel best på E36...

Hvem selger Rondell rundt i Stavanger distriktet?

Ville hatt nye Rondells ja.

Har rondell på min E39 :) Syns de kler den bilen ganske bra :P

9og10x18". 235/40 forran og 265/35 bak 8)

bmw5231.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alpina felger er dritkjipe, tror mange liker de bare fordi de kommer fra Alpina...

For ikke så lenge siden var jeg heller ingen stor fan av alpina felger, men etter å ha hatt flere ulike felger på bilen har jeg funnet ut at det ikke finnes noe mer stilrent enn alpina felger. Ønsker en høy bling bling faktor med masse dill dall, go ahead og kjøp RH, momo, FK, Barracuda eller hva det måtte være. Ønsker en stil, kjør Alpina. I tillegg til å være stilrene, er alpina felgene noe av de letteste felgene jeg har kjent. De veier nesten ingenting, og har etter sigende en styrke langt over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina felger er dritkjipe, tror mange liker de bare fordi de kommer fra Alpina...

For ikke så lenge siden var jeg heller ingen stor fan av alpina felger, men etter å ha hatt flere ulike felger på bilen har jeg funnet ut at det ikke finnes noe mer stilrent enn alpina felger. Ønsker en høy bling bling faktor med masse dill dall, go ahead og kjøp RH, momo, FK, Barracuda eller hva det måtte være. Ønsker en stil, kjør Alpina. I tillegg til å være stilrene, er alpina felgene noe av de letteste felgene jeg har kjent. De veier nesten ingenting, og har etter sigende en styrke langt over gjennomsnittet.

Nja.. alpina felgene koster jo sitt også da.. Vil ikke si at feks. OZ Futura har noe særlig blink faktor. Bling faktor er crom felger med spinners..

Feks denne bilen under er jo helt grei med alpina felger:

e30b6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Köp mina Lemans ;) dyrt iof men prisvärt!

Har du noen bilder av de a? Og hvilken pris tenkte du å ha igjen?

Og nå leder jo OZ Futura felgene på voten da. :D Så da kan jeg jo fortsatt vurdere de.. Utrolig at det skulle bli så likt. Hadde håpet på at det var litt mer avvik mellom de to.. :( Har lyst til å prøve slike felger, men dumt om det ikke blir noe fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det står på forrige side? :wink: Mitt innlegg... Men kan be han svare han også. Angående futura, har oss her inne så mye å si? :lol: Et bedre bilde hadde hjulpet mye! Er jo en kombinasjon som kan se grei ut på bilder men i virkeligheten kan det jo slå begge veier, nå skal det sies at først når jeg så FTE's M3 ferdig så var jeg litt usikker på felgene. Men etter jeg fikk sett den IRL så vare jo ikke tvil om at det var grisefett! På bilen hans hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det står på forrige side? :wink: Mitt innlegg... Men kan be han svare han også. Angående futura, har oss her inne så mye å si? :lol: Et bedre bilde hadde hjulpet mye! Er jo en kombinasjon som kan se grei ut på bilder men i virkeligheten kan det jo slå begge veier, nå skal det sies at først når jeg så FTE's M3 ferdig så var jeg litt usikker på felgene. Men etter jeg fikk sett den IRL så vare jo ikke tvil om at det var grisefett! På bilen hans hvert fall!

Ok, det var de ja.. Uff, går i surr her nå. Mye felger plutselig..

Og såklart har dere her inne litt å si. Dere ser jo bilen dere også. Og jeg vil jo ha noe andre liker også, så derfor jeg er i tvil. Som du sier, det kan slå begge veier. Men jeg tror at det kan bli fint. Men er litt skeptisk, så jeg la ut voten da, og da ble jeg jo enda mer skeptisk. Hadde håpet på ett litt mer avgjørende resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen få år siden var aluminiumsfelger blant det aller barskeste du kunne utstyre bilen din med.

Nå er det helt ut, for de kuleste felgene i gata er verken i forkrommet aluminium eller i barske dimensjoner. De er gjennomsiktige.

1. Vel... Å si at alufelger er helt ut, er vel å dra den LITT langt.

2. De felgene er jo både stygge og helt ubrukelige. Må jo skru de av etter hver ang du har kjørt for å få vasket de på baksiden.... Latterlig kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...