FTE Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Mye effekt på bakhjulene er konge! Ikke noe som er morsommere synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Hmmm. interessant prosjekt...men i transplantasjons sammenheng tar en vel ikke et hjerte fra en løve og setter inn i en gris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Hmmm. interessant prosjekt...men i transplantasjons sammenheng tar en vel ikke et hjerte fra en løve og setter inn i en gris? Synes forøvrig dette prosjektet hørtes skikkelig amisiøst og spennende ut. Lurer på om det skal skilter på den...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 om ting er mulig eller ei er vel egentlig ingen vits å diskutere.. Så langt som menneskeheten har kommet i dag på ale punkter , så er det vel igrunn bare fantasi, skape-evne og naturligvis en slump penger som setter grensene for hva som kan gjøres.. Hvorvidt dette prosjektet er poengløst eller ikke, gidder jeg ikke ofre mine tanker på .. Folk får gjøre hva de vil for min del, og om de setter motor fra en Volvo i en mazda, eller bmw motor i en mitsubishi i dette tilfellet, er vel egentlig opp til hver enkelt hva de ønsker.. Men for å se litt positivt på det, så liker han vel utseendet på lancer'n, men vil ha en kvalitetsmotor, og velger derfor en fra bmw's sortemant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er da kult... Idiotisk å høyre på alle som snakke drit om japsebilene... Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut! Hvilke biler er bedre enn BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er da kult... Idiotisk å høyre på alle som snakke drit om japsebilene... Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut! Hvilke biler er bedre enn BMW? Bugatti veyron. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Nåh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Dette er da kult... Idiotisk å høyre på alle som snakke drit om japsebilene... Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut! Hvilke biler er bedre enn BMW? Bugatti veyron. Ikke nødvendigvis. Det er en VW, kan tenke meg det er MYE feil på de. Det er en boble med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Dette er da kult... Idiotisk å høyre på alle som snakke drit om japsebilene... Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut! Hvilke biler er bedre enn BMW? Bugatti veyron. Ikke nødvendigvis. Det er en VW, kan tenke meg det er MYE feil på de. Det er en boble med stor motor Hahaha Det må være den beste beskrivelsen av en supersportsbil jeg har hørt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 enig i det. syns det er konge å kjenne at rompa på bilen kommer sidelengs Enig i det ^^ , det er det sikkert mange andre som eg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 ville ikke hatt en vag om jeg fikke'n kasta etter meg jeg ihvertfall. isåfall ville det vært for å selge den for å kjøpe bimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 ville ikke hatt en vag om jeg fikke'n kasta etter meg jeg ihvertfall. isåfall ville det vært for å selge den for å kjøpe bimmer. Selv ikke en ny Auda RS4 eller RS6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Skulle jeg hatt audi, måtte det blitt A6`n med E92 lyktene isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 ville ikke hatt en vag om jeg fikke'n kasta etter meg jeg ihvertfall. isåfall ville det vært for å selge den for å kjøpe bimmer. Jeg skysset hjem en 01 330Ci fra Tyskland på søndag. På samme båt fra Kiel var det med en Porsche 911 GT3 RS. Orange med svarte striper og felger. Jeg hadde nok LETT tatt den bilen isteden. Den er bare så sinnsykt rå den vogna!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... 6&start=90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå