Gå til innhold

Mitsubishi Evo med M maskin under bygging i oslo området!

Azzido
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om ting er mulig eller ei er vel egentlig ingen vits å diskutere..

Så langt som menneskeheten har kommet i dag på ale punkter , så er det vel igrunn bare fantasi, skape-evne og naturligvis en slump penger som setter grensene for hva som kan gjøres..

Hvorvidt dette prosjektet er poengløst eller ikke, gidder jeg ikke ofre mine tanker på ..

Folk får gjøre hva de vil for min del, og om de setter motor fra en Volvo i en mazda, eller bmw motor i en mitsubishi i dette tilfellet, er vel egentlig opp til hver enkelt hva de ønsker..

Men for å se litt positivt på det, så liker han vel utseendet på lancer'n, men vil ha en kvalitetsmotor, og velger derfor en fra bmw's sortemant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da kult... Idiotisk å høyre på alle som snakke drit om japsebilene...

Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der :) blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut!

Hvilke biler er bedre enn BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, ALT behøver ikke dreie seg om bmw 100% finnes andre biler som er like bra/bedre. Syntes dette prosjektet ser kjempe artig ut jeg med m motor i den der :) blir gøy og se det ferdig, da må film legges ut!

Bugatti veyron. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugatti veyron. ;)

Ikke nødvendigvis. Det er en VW, kan tenke meg det er MYE feil på de. Det er en boble med stor motor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugatti veyron. ;)

Ikke nødvendigvis. Det er en VW, kan tenke meg det er MYE feil på de. Det er en boble med stor motor :D

Hahaha :D:D Det må være den beste beskrivelsen av en supersportsbil jeg har hørt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke hatt en vag om jeg fikke'n kasta etter meg jeg ihvertfall. isåfall ville det vært for å selge den for å kjøpe bimmer.

Jeg skysset hjem en 01 330Ci fra Tyskland på søndag. På samme båt fra Kiel var det med en Porsche 911 GT3 RS. Orange med svarte striper og felger. Jeg hadde nok LETT tatt den bilen isteden. Den er bare så sinnsykt rå den vogna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...