Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Veeel, de speila var så og si umulig for meg å få til. Veldig vanskelig når selve bildet har så få pixel... Grøftelysa kan noen andre fikse. hehe

Som sagt vanskelig å få rette farga og slik når enn ikke har bra med pixel å forholde seg til.

DSC00067copy.jpg

Om det er oppløsningen du mener når du snakker om pixel, så ser jeg at du har gjort det om til 800x600, men bildet jeg har linket til er hele 1632x1224.

Om det var vinkel som var problemet, så har jeg disse to bildene også. :roll:

http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00049.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann noen av dere PS pro's som klarer å få til hvordan bilen min ville ha sett ut med disse lyktene? hadde vært tøft å se...vet i hvertfall at de ser veldig bra ut på rød BMW 3-serie så lurer på hvordan det hadde blitt med min farge

1309045bilde5hpim0110dh4.jpg

bilde av lyktene:

billedewz4.jpg

Takk på forhånd hvis noen "gidder" å gjøre dette 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, de speila var så og si umulig for meg å få til. Veldig vanskelig når selve bildet har så få pixel... Grøftelysa kan noen andre fikse. hehe

Som sagt vanskelig å få rette farga og slik når enn ikke har bra med pixel å forholde seg til.

DSC00067copy.jpg

Om det er oppløsningen du mener når du snakker om pixel, så ser jeg at du har gjort det om til 800x600, men bildet jeg har linket til er hele 1632x1224.

Om det var vinkel som var problemet, så har jeg disse to bildene også. :roll:

http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00049.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00056.jpg

oppløsninga på bildet til mauro er det ikke noe og si på, er verre med bilde han fant med m3 lyktene tydeligvis:)

mulig han også gjore ditt mindre for og kompensere litt med de tapende antal pixler i det andre bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg ?

Trenger å få samme farge på alt ,samt litt finish mot kanalskjørtene

Mulig å få til rillene i pansret i carbon samt nederste delen av frontfangeren i carbon også ?? :D

Takk

Hvis mulig ønsker jeg samme "type" buer på forskjermene som bakskjermene ....

BMW.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne likte jeg veldig godt Sainsbury :)

eneste jeg finner å pirke på er at lykta lengst vekk ser større ut enn den nermeste. og så er jeg ikke noe fan av de felgene, men det er jo en smaksak.

spoileren var også bra laga :)

Edit: kunne jo også ta den et steg lengre å bygd om litt mer komplett til 2-dørs ;)

flyttet b-stolpen litt lengre bak slik at lengden på døra passer litt bedre med dørhullet, og gjort det samme på andre siden av bilen (det du ser gjennom vinduene)

og så gjøre slik at siderutene bak ble sammenhengende (uten den lille stolpen helt bakerst)

Da hadde den blitt enda mer knall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst f.... :) hehe, det stemmer det gitt. Jaja, får gjøre det enda bedre neste gang.

Valgte de felgene for de passet til bilen og senkingen. :) Hadde BBS fegler først, men..

Nå tar jeg pilsa å dressen og drar til Molde! Godt Nyttår !! :D

Edit: Tja, det går ann det vettu. Får se hva det blir til. Hungrig på nytt prosjekt :)

Forresten min aller første Lambodør versjon.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er bare å prøve seg frem, ctrl-shift-u så fjerner du fargene. Merk av alt du ikke vil "farge" så trykker du "select" og inverse. Så er det å begynne å finne rette "lyset" på delene. Så farge etterpå. :)

Er det denne bilen du har laget???

Hadde jeg skjønt meg på fotoshop hadde jeg trylla ,men det er ikke min sterkeste side.....dette er den bilen jeg har bygd ja ,men var ikke helt fornøyd med de siste frontene mine så løsningen blir som du ser av bildet over en GTR e46 m3 front ,den blir litt mer modda en hva vi ser på bildet :D Men det er bare små kosmetiske endringer ....

Hadde vært flott om noen kan trylle litt :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...