Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg skjønt meg på fotoshop hadde jeg trylla ,men det er ikke min sterkeste side.....dette er den bilen jeg har bygd ja ,men var ikke helt fornøyd med de siste frontene mine så løsningen blir som du ser av bildet over en GTR e46 m3 front ,den blir litt mer modda en hva vi ser på bildet :D Men det er bare små kosmetiske endringer ....

Hadde vært flott om noen kan trylle litt :wink::D

har prøvd litt på denne bilen nå, men det er rett å slett for vanskelig å få samme finnish på alle karosseridelene. blir ikke i nærheten engang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt for oppblåst ut syns jeg :roll: . Og kansje E39 facelift lykter hadde passet bedre??

Felgene er ihvertfall grisefete 8) .

Syns at hele fronten liksom er for liten i forhold til resten, tror det er derfor den ser litt oppblåst ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som har lyst til å prøve seg på denne? Har solgt de hjulene på bildet og skaffet meg 8,5 og 10x18 Rondell D58-hjul. Har også skaffet meg bakrutesenker. Tenkte jeg skulle få fronten litt mer ned selv om bilen allerede er senket 60/40, synes ikke den ble lav nok. Vil gjerne se en mod med de ovennevnte hjula, litt mer senk foran og bakrutesenker, noen som kan få det til? :)

dsc000291wn3.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...