Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi..ble bra det :) Men tenkte mer på bare den nederste leppa der, orker du å prøve det? :) Tenkte ikke over at andre enn Arild G. kunne dette jeg..hehe..sorry for det.

Skrevet

Det der ble faktisk jææævlig bra av begge to :) Vurderer dette på det sterkeste nå. Ser det halvparten så bra som det der ut i virkeligheten så tror jeg at jeg tar både striper og den leppa! :D Stor takk til begge to!

Skrevet

bmw1small.jpg

Noen som kan photoshoppe no enkel logo/stripe greier på denne? Jeg tenker på noe heeeeelt enkelt og stilfullt, ikke rånete/harry på noen måte hehe..

Egentlig så er det eneste jeg vurderer, er å lakkere glassfiberpanseret hvitt da men.. Men ser kanskje for meg at det kunne sett litt kult ut med litt enkel tekst nedover døra, eller evnt en stripe bortetter slik som ssp E30`n f.eks..

Alt mottaes med takk :)

Skrevet
  Even Tveter skrev:
Hei. Noen som kunne hjelpet meg med å lakke disse felgene sorte?

sorte felger:

48148.jpeg

sorte felger, hvite lister, andre speil, uten rails og annen farge på tåkelys:

48165.jpeg

samme som over, bare med org farge på felger:

48167.jpeg

Skrevet

driver å fikser takluka mi nå, så trenger litt motivasjon..

kan noen shoppe bildet med open takluke? er kanskje litt vanskelig.. vet ikke jeg :roll:

beamerenun0.jpg

på forhånd takk.

mvh

Skrevet
  OlaM535T skrev:
bmw1small.jpg

Noen som kan photoshoppe no enkel logo/stripe greier på denne? Jeg tenker på noe heeeeelt enkelt og stilfullt, ikke rånete/harry på noen måte hehe..

Egentlig så er det eneste jeg vurderer, er å lakkere glassfiberpanseret hvitt da men.. Men ser kanskje for meg at det kunne sett litt kult ut med litt enkel tekst nedover døra, eller evnt en stripe bortetter slik som ssp E30`n f.eks..

Alt mottaes med takk :)

Noen som gidder å kun fikse hvitt panser da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...