Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen som kunne modda bilen min litt også?, litt senk å noen kule felger kansje en liten rieger leppe forran? og hvite blink :oops:

q6cispk6jq5g7o6gj3lj.jpg

Senk, større felger og bredere dekk, og hvite blink!

fant ikke passelig donor til den leppa... :(

234era7ihznfqln92z5f.jpg

Skrevet
Noen som vil modde 520'en med 35/30 senk og 18 '' rondell 58, breyton vision, eller noen andre feteo6qof7qki1jh3jwlyfmq.jpg felger? På forhånd takk ;)

2yfa7w317w5r7dm0vvwy.jpg

Takker! Dette var tøft :) Hadde vært morro og sett den med rondell 58 eller noen andre felger som er fine på e39.

Skrevet
Noen som vil modde 520'en med 35/30 senk og 18 '' rondell 58, breyton vision, eller noen andre feteo6qof7qki1jh3jwlyfmq.jpg felger? På forhånd takk ;)

2yfa7w317w5r7dm0vvwy.jpg

Takker! Dette var tøft :) Hadde vært morro og sett den med rondell 58 eller noen andre felger som er fine på e39.

Rondell 58, here u go... andre felger må du nesten bare fortelle meg hva du vil ha...

swrzzgeagrman2yr57oq.jpg

Skrevet

2yfa7w317w5r7dm0vvwy.jpg

Syntes ut ifra bilde at disse ble finest jeg rekkesex. Vet du er litt gira på rondel men. Hva heter disse felgene?

Skrevet

2yfa7w317w5r7dm0vvwy.jpg

Syntes ut ifra bilde at disse ble finest jeg rekkesex. Vet du er litt gira på rondel men. Hva heter disse felgene?

Breyton Vision mener jeg på

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...