Gå til innhold

Dunkelyd fra høyre hjulhus bak!!? TRENGER HJELP! (Se side 5)

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update 23. Mars

Da ble det skrudd og skjekket en del i går..

Fant ut at det ikke var tårnlagrene som var gåene, disse var helt fine så gadd ikke skifte de engang!

Var heller ikke bremsene eller hjul-lagrene eller foringer!

Snakket med en som har jobbet en god del på bavaria og skal ha god peiling og mente det kanskje kunne være fjørene som spant i demperskålen framme? Eller styrekulen siden jeg vet den begynner å bli dårlig!

Lyden har forresten på en eller annen merkelig måte kommet fram til ca midt under panseret :?:-k

Noen som har forslag igjen etter denne infoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uansett skiftet innfestningene bak, når du først har kjøpt dem, og det er gjort på en liten time. Du kan ta turen oppom til Øyvind Moe på Moe Auto (han holder til hos nylund bileletriske i hillevåg) å få han til å høre på lyden, så får du nok fort et svar på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, dersom han fra bavaria ikke finner ut hva det er så tar jeg turen til øyvind for å snakke med han!

Kan jo alltids skifte innfestingene bak, var jo ikke noe stress, men tror ikke det var mye vits, de så nesten like ut som de nye! Nesten ingen slitasje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, dersom han fra bavaria ikke finner ut hva det er så tar jeg turen til øyvind for å snakke med han!

Kan jo alltids skifte innfestingene bak, var jo ikke noe stress, men tror ikke det var mye vits, de så nesten like ut som de nye! Nesten ingen slitasje!

Du ser ikke slitasjen, før du har tatt dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE 28. Mars

I dag når jeg kjørte fram og tilbake til skolen dunket det noe helt j"%&ig forran.. Virker som det kommer fra ca midten eller litt mot høyre side framme.. Nå kommer lyden når jeg svinger til venstre og til og med når jeg kjører rett fram :?

Men stopper merkelignok når jeg trykker på bremsen :(

Vet at Sivert snakket om at det var en styrekule som begynte å bli sliten når jeg kjøpte bilen av han.. Jeg fikk med ny av denne når jeg kjøpte bilen også..

Er det noen mulighet for at det kan være denne? Tror nesten jeg må bare sette bilen inn en plass å få de til å se på det, begynner å bli seriøst redd for å kjøre med dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...