Yngvejos Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 er håndbrekket trommelbrems? Ja. Innsiden av skiven blir brukt som trommel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 ok, kan kansje være noe der.. er det lukket eller ville et knekt bremseband dette i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Update 23. Mars Da ble det skrudd og skjekket en del i går.. Fant ut at det ikke var tårnlagrene som var gåene, disse var helt fine så gadd ikke skifte de engang! Var heller ikke bremsene eller hjul-lagrene eller foringer! Snakket med en som har jobbet en god del på bavaria og skal ha god peiling og mente det kanskje kunne være fjørene som spant i demperskålen framme? Eller styrekulen siden jeg vet den begynner å bli dårlig! Lyden har forresten på en eller annen merkelig måte kommet fram til ca midt under panseret Noen som har forslag igjen etter denne infoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hvis lyden kommer forfra så vil jeg etter egen erfaring tippe på bærekule eller støttestag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ok, skal få sett på det snart håper jeg, må jo finne utav det.. Høres ikke så pent ut når jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg hadde uansett skiftet innfestningene bak, når du først har kjøpt dem, og det er gjort på en liten time. Du kan ta turen oppom til Øyvind Moe på Moe Auto (han holder til hos nylund bileletriske i hillevåg) å få han til å høre på lyden, så får du nok fort et svar på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 jepp, dersom han fra bavaria ikke finner ut hva det er så tar jeg turen til øyvind for å snakke med han! Kan jo alltids skifte innfestingene bak, var jo ikke noe stress, men tror ikke det var mye vits, de så nesten like ut som de nye! Nesten ingen slitasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 jepp, dersom han fra bavaria ikke finner ut hva det er så tar jeg turen til øyvind for å snakke med han!Kan jo alltids skifte innfestingene bak, var jo ikke noe stress, men tror ikke det var mye vits, de så nesten like ut som de nye! Nesten ingen slitasje! Du ser ikke slitasjen, før du har tatt dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 ok, men jeg tok ut hele demperen og kikket, men må jeg demontere hele dingsen (tårnlageret) på toppen der for å se det? Så greit ut når jeg hadde hele demperen ute?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Du ser det ikke før du har tatt av tårnlageret, hvis metallhylsen som demperbeinet går igjennom følger med ut, eller gjennomføringen har blitt urund da har gummien sluppet og det er tid for å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 ok, det skal vertfall skjekkes.. Tror ikke det er så bra å kjøre med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Her er ny (E46M3) og gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 ok, vil vel si mine så omtrent like ut som det der.. Både den gamle og den nye som egentlig er til E46M3 ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 UPDATE 28. Mars I dag når jeg kjørte fram og tilbake til skolen dunket det noe helt j"%&ig forran.. Virker som det kommer fra ca midten eller litt mot høyre side framme.. Nå kommer lyden når jeg svinger til venstre og til og med når jeg kjører rett fram Men stopper merkelignok når jeg trykker på bremsen Vet at Sivert snakket om at det var en styrekule som begynte å bli sliten når jeg kjøpte bilen av han.. Jeg fikk med ny av denne når jeg kjøpte bilen også.. Er det noen mulighet for at det kan være denne? Tror nesten jeg må bare sette bilen inn en plass å få de til å se på det, begynner å bli seriøst redd for å kjøre med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå