Steffan C Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Kjøpte de av ampe her på forumet. Flere bilder og info hva jeg ga for de i tråden om Touringen . Kan anbefale disse skivene på det varmeste, og Green stuff klossene støver merkbart mindre enn de som sto på (tror det var orginale) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Her er en annonse som ampe har på www.autopower.se . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Gammel tråd men ingen grunn til en ekstra Lakkere med boks eller pensle ? Hvilket produkt anbefaler dere ? På førehand takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 1 time siden, Tony Soprano skrev: Gammel tråd men ingen grunn til en ekstra Lakkere med boks eller pensle ? Hvilket produkt anbefaler dere ? På førehand takk 😊 Foliatec funket ganske bra. Noe @Walkabout har skrevet litt om. Prøvde meg på gammelbilen på orginale kalipere, rett før jeg handlet komplett Performance sett 😅 Fulgte med stortsett alt man trengte, foruten maskeringstape o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Takker ! Stemmer det var tråden hos @Walkabout han brukte alufolie som maskering som var genialt 😊👍 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 5 timer siden, Tony Soprano skrev: Takker ! Stemmer det var tråden hos @Walkabout han brukte alufolie som maskering som var genialt 😊👍 Apropos lakkering av calippere så var jeg faktisk i gang i går, greit med en liten touch-up før salg Bruker bare calipperspray fra BilXtra, funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå