Riefarn Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Hvor lang tid bør det gå før man polerer en nylakkert bil? Vet det er noen lakkerere her inne som har sine råd og erfaringer
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Jeg forhørte meg om dette da jeg kvartlakkerte min bil og lakkerer sa at jeg godt kunne gjøre det med en gang jeg hentet bilen fra lakkerer, men det er ikke noe poeng i.o.m at bilen er blank fra før av..
B.E.E. Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Fikk samme svar jeg også. Bare å polere med en gang. Fordelen med en polering, er jo å få en beskyttende hinne over klarlakken, noe lakk-verkstedet ikke påfører.
MrBrum Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Må bare slenge meg på her......min erfaring er også.....polèr gjerne med en gang.
Riefarn Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 Okey, da blir det polering.. Bilen står inne for vinteren, så godt å få på den et lag
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 hvorfor ikke like godt ta en lakk konservering;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå