Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått knotet meg til å stikke innom Autozentrum for å prøve bilen jeg har siklet etter en god stund nå.

Kan ikke si annet enn at dette svarte til forventningene og vel så det. Det eneste (lille) minuset er at det ikke er en sekser med rundt 200 gamp under panseret. Men da ville jo bilen kostet et lite statsbudsjett (i visse afrikanske land).

Hvis man senker denne 20mm foran og setter på 19" BBS CK II, da blir denne bilen grisepen.

Jeg svima rundt i tre timer, men det føltes som et kvarter. Kongebil!!

Manuell kasse og bensinmotor, perfekt!

Nå gjenstår det bare å overbevise fruen om at dette egentlig ikke er mye penger for en bil (alt er relativt), og at den er stor nok for oss med to barn og vogner og kjelker og fandens oldemor av barneting og tang.

Legger ved noen bilder tatt med mobilen:

14122006134nc0.jpg

14122006131ta1.jpg

14122006133gr8.jpg

14122006135go4.jpg

14122006137kn1.jpg

14122006140xy8.jpg

14122006138oz1.jpg

Adminedit: Fiksa bildene..

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Last de opp på photobucket.com, så slipper du sånne "sykdommer" :? Virker som om alt annet enn photobucket er til for å være vrange.

ON topic: Flott bil du har fått deg, og jeg ble spesielt imponert over at du valgte en bil med MANUELL gir! Skulle hatt en skikkelig klapp på skuldra for det. Jeg ser med grøss på hvor mye tomat som lages i dag.

Skrevet
Last de opp på photobucket.com, så slipper du sånne "sykdommer" :? Virker som om alt annet enn photobucket er til for å være vrange.

ON topic: Flott bil du har fått deg, og jeg ble spesielt imponert over at du valgte en bil med MANUELL gir! Skulle hatt en skikkelig klapp på skuldra for det. Jeg ser med grøss på hvor mye tomat som lages i dag.

Det må nevnes at jeg ikke har kjøpt denne bilen enda.

Som du ser i inlegget mitt har jeg 1 stk hunnkjønn å overbevise først. Hun hyler og skriker om Volvo V70 hele dagen lang. Om god plass, sikkerhet og blablabla...

Hun må gjerne kjøpe V70, men da skal jeg ha E30 M3, så kan hun jo bare kose seg i Volvoen for min del... :lol:

Det er klart jeg skal ha manuell! Det er jo halve kosen for meg og gire og gasse og styre på! :D

Skrevet
Hun må gjerne kjøpe V70, men da skal jeg ha E30 M3, så kan hun jo bare kose seg i Volvoen for min del...

Det er klart jeg skal ha manuell! Det er jo halve kosen for meg og gire og gasse og styre på!

Den dealen hadde jeg også tatt! :D

Manuell er helt en annen kjøreopplevelse spør du meg (med få unntak), du blir ikke sittende å "se på". Samme som å kjøre mc vs scooter.

Jeg vil kontrollere bilen mest mulig selv :)

Skrevet
Hun må gjerne kjøpe V70, men da skal jeg ha E30 M3, så kan hun jo bare kose seg i Volvoen for min del...

Det er klart jeg skal ha manuell! Det er jo halve kosen for meg og gire og gasse og styre på!

Jeg vil kontrollere bilen mest mulig selv :)

Samme her. Det bli færre og færre av oss... 8)

Skrevet
Mern hva slags motor er det i denne, og er det Le mans blå?

:wink:

Jepp, det er Le Mans blå. Fargen var jo MYE penere i virkeligheten enn på bilder. Men det vet jo du som har denne fargen selv :D

Det er en 320i.

La ut en tråd på bmwccn.no, der ble bildene mye bedre.

Skrevet
Mern hva slags motor er det i denne, og er det Le mans blå?

Jepp, det er Le Mans blå. Fargen var jo MYE penere i virkeligheten enn på bilder. Men det vet jo du som har denne fargen selv :D

Det er en 320i.

La ut en tråd på bmwccn.no, der ble bildene mye bedre.

Ja, Le mans er en lekker farge, får betydelig mer oppmerksomhet med denne fargen en alt annet, spesielt når kvinnen kjører - hehe.Og som du sier, å oppleve den i RL, er en helt annet opplevelse enn å se den på bilder.

Den blir for svart, men etter en polering på våren, og spesielt på kvelden, er fargen rå!

ville kanskje vært litt forsiktig med å kjøpe 320i nå, den kommer i 170hk versjon snart...

Skrevet

Som du ser i inlegget mitt har jeg 1 stk hunnkjønn å overbevise først. Hun hyler og skriker om Volvo V70 hele dagen lang. Om god plass, sikkerhet og blablabla...

Hun må gjerne kjøpe V70, men da skal jeg ha E30 M3, så kan hun jo bare kose seg i Volvoen for min del... :lol:

Det er klart jeg skal ha manuell! Det er jo halve kosen for meg og gire og gasse og styre på! :D

Hvis det f.eks står mellom en E91 320i og en Volvo V70 2,4 med 170 HK bør du uten tvil velge Volvo´n. Gutta her inne forstår naturligvis ikke dette, men det handler om at du må opp i en E61 523i for å få en tilsvarende BMW. Se fire-fem år fremover i tid... Volvo´n er like trofast, men du har en million flere økonomiske forpliktelser. BMW er vel og bra, men glansen går ut av modellene hurtigere enn du liker... selv en E39 er nesten for spesielt interesserte nå... :roll:

Når dette er nevnt er selvfølgelig en E91... som den du har funnet frem til en meget fin bil. Jeg venter på 170 HK varianten, men hvis ikke akkurat det er viktig kan du rolig slå til på den du har funnet frem til... :D

Skrevet

Hvis det f.eks står mellom en E91 320i og en Volvo V70 2,4 med 170 HK bør du uten tvil velge Volvo´n. Gutta her inne forstår naturligvis ikke dette, men det handler om at du må opp i en E61 523i for å få en tilsvarende BMW. Se fire-fem år fremover i tid... Volvo´n er like trofast, men du har en million flere økonomiske forpliktelser. BMW er vel og bra, men glansen går ut av modellene hurtigere enn du liker... selv en E39 er nesten for spesielt interesserte nå... :roll:

Når dette er nevnt er selvfølgelig en E91... som den du har funnet frem til en meget fin bil. Jeg venter på 170 HK varianten, men hvis ikke akkurat det er viktig kan du rolig slå til på den du har funnet frem til... :D

Men Fredrik! Hva er dette for prat??

Bil er følelser. En kollega av meg fikk i dag overlevert sin flunkende nye XC 90 D5 Sport. Det er en bil som vekker nada følelser hos meg. Jeg kan fint gå forbi 100 slike på gata uten å vurdere å snu meg, engang.

Visst er V70 svært, sikkert og forutsigbart, men den er samtidig kjedelig, traust og like inspirerende å kjøre som T-banen.

Når jeg bruker masse penger på bil, forventer jeg mer tilbake enn sikker og komfortabel transport fra A til B. Jeg forventer meg alt det jeg finner i BMW.

Gudene skal vite at jeg har prøvd mye forskjellig. Min bestefar kjøpte seg en S80 for en tid tilbake og jeg kjørte en del rundt i denne. Faktum var at det var mye morsommere å komme hjem til min egen (den gang da) E30.

Jeg vet at det er dyrt, ufornuftig, trangt, upraktisk osvosv, men er det ikke dette som er noe av sjarmen...? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...