Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hvorfor er det ikke logo og bimmers.no merke forann og bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Eg tek 2 med logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg vil også ha en med logo! Men hva med ///M logo noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 hva med det bildet med fwd-sucks på da? "we learned at an early age that fwd sucks" med bildet av det trehjuls sykkelen? det vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 jeg tar en MED logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Eg tar to stk m/logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg er interessert i to stk. med BMW rondell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg er også interessert i disse, og da 2 stk med BMW logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tar gjerne en. Med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg tar en hvis det blir aktuelt... Med logo.. Og det samme gjør sikkert teddysen jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Dersom dette bilr aktuelt tar jeg også en med logo!! Dersom noen mener det blir for "fanatiker" med logo, synes jeg de bør kanskje tenke på at de kommer jo ut av bmw'n uansett.. Så hvis du først kjører bmw ser jeg ikke problemet med logo, dersom du ikke liker det; skift bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tar 3 stk, med bmw logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg må nok ha et par stykker. Med logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 tar en jeg au med Logo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tror jeg kan konkludere med at det er interesse for dette Gunnar Jeg kommer til å handle meg en slik med logo. Kommer faktisk kanskje til å bruke den også, stolt som jeg er av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå