Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Det blir en sexy liten bil når 1-serien nå kommer som coupe... ... Vitale mål (dog ikke vekten) kan også minne litt om E30... akselavstanden er f.eks ikke mer enn 266 cm eller 4 cm kortere enn E36. Jeg tipper 1-serien nå blir mer spiselig for de aller fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 nå ble den bare enda styggere.... men som alt annet, den kan vell bli pen den der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg har faktisk begynt å like 1-serien mer og mer. Rart med det. Men man venner seg til de, og da blir de ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 fin som "Konebil" hehe,liten og søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=338488 blir vell slik da som firedørs..... får assosiasjoner med mazda 121. fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Enda styggere kan jeg ikke si den var men den falt ikke helt i smak!! Men jeg er kanskje litt gammeldags.. har fortsatt E30 og E34 som to av favorittene! Og noe erstatning til E30 kommer det aldrig i mine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Likte ikke helt den der, men venner seg vel til den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 får assosiasjoner med mazda 121. fysj akkurat det fikk jeg også når jeg så bildet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Ja, det var en snål BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 Som firedørs sedan virker det som om den kommer til å minne litt for mye om en Mazda 121 (som "325ti" er inne på)... og det er evt. ikke bra... en wannabe Touring derimot har jeg tro på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 peneste 1-serien så langt.. problemet med 1-serien er at den ikke ser spesielt sinna ut... Biler med BMW-merke skal se litt ville utog 1-serien gjør ikke det. ser ut som den er på gråten..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 peneste 1-serien så langt.. problemet med 1-serien er at den ikke ser spesielt sinna ut... Biler med BMW-merke skal se litt ville utog 1-serien gjør ikke det. ser ut som den er på gråten..hehe Mange mener nettopp at hovedproblemet med dagens BMW´er (Banglemann´s designlinje) er at de ikke ser nok sinna ut. Det begynner imidlertid å bli mange år siden E23/E24´s "sharknose"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 peneste 1-serien så langt.. problemet med 1-serien er at den ikke ser spesielt sinna ut... Biler med BMW-merke skal se litt ville utog 1-serien gjør ikke det. ser ut som den er på gråten..hehe Mange mener nettopp at hovedproblemet med dagens BMW´er (Banglemann´s designlinje) er at de ikke ser nok sinna ut. Det begynner imidlertid å bli mange år siden E23/E24´s "sharknose"... Tja.. E60 ser jo ganske skummel ut. Det gjør forsåvidt også 6-serien og 3-serie coupe også. Men av alle sedate biler må jo E38 ta 'kaka' som det heter... den ser jo bare bedrøvet ut... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Syns 4 dørs utgaven kan minne om Renault vel Satis bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Mange mener nettopp at hovedproblemet med dagens BMW´er (Banglemann´s designlinje) er at de ikke ser nok sinna ut. Det begynner imidlertid å bli mange år siden E23/E24´s "sharknose"... Denne uttalelsen som mange har er jeg absolutt ikke enig i. E60 som Håkon nevner er et meget godt eksempel på at Banglemann`s BMW er hissig.. Her er et godt eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå