Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I tillegg er BMW´s farger integrert på en måte som gjør at vi helt sikkert ikke får BMW´s jurister på nakken... :lol:

logo4II.gif

Denne liker jeg også, men hva om fargene blir satt i et kryss. Ville vi fått BMW på oss da?

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva med å fjerne understreken på den siste der og gå bort fra kursiv på teksten?

Skulle til å skrive det samme. Prøv uten understrek ihvertfall, så vi ser hvordan det bli.

Jeg har troen på at vi kan komme opp med en bra ny logo, som er litt spenstigere enn den vi har.

Skrevet

Si ifra FØR en evt. ny logo kommer, slik at jeg kan hamstre inn klistremerker med den "gamle" logoen. Den duger mer enn bra nok.

Skrevet
Hva med å sende en mail til BMW og spørre da?

Har du aldri hørt om at det er letter å få tilgivelse enn tillatelse her i verden... :lol:

Skrevet

Jeg likte disse to fra BalleKnalle jeg da:

sort-hvitt.gif

bimmers-med-nyrer.gif

Om jeg skal pirke på noe, så synes jeg den øverste logoen ikke skal ha stor B.. Synes logoen kler liten mye bedre.

Ellers synes jeg faktisk med nyrer ikke var så dumt heller. Men, kanskje bruke de rette nyrene? Kanskje. Synes den var fet slik den var å da.

Nr.1 av disse er vel den første, men mer pes å få den som klistremerke.

Hvorfor ikke ha en farge på klistremerket, men bruke flerfarget på internett?

Skrevet

bimmers-med-nyrer.gif

Ikke så dum denne. Men hva med å putte en nyre som halvdelen av hver "m" om dere skjønner..? Første nyra som siste halvdel av første m, og siste nyra som første halvdel av siste m(oj, det ble kronglete :-) ).

Og så er jeg ikke fæn av skygge og "lyssetting" av fonten. Greit å ha noen slike oppstæsja logoer, men logoen bør også kunne fungere helt plain sort/hvitt synes jeg.

Skrevet

Jeg tror jeg "skygger" banen... 8-[

Hehe.. Skulle det bli aktuelt så er det jo en smal sak å fjerne skyggeleggeing/ikke bruke det på trykk o.l Synes bare det blir litt mer futt i det når det har litt effekter. Smak & behag egentlig.

Men dere andre må jo legge ut noen forslag å? Begynner å bli øm i fingrene av all den skyggelegginga... :lol:

Skrevet

Gode bidrag Balleknalle - og jeg må ærlig si at hartge bimmers falt mest i smak.. Siden et visst firma ikke liker at man bruker logoen deres må man mekke noe selv... :roll:

3527qh3.jpg

257jz1.jpg

Skrevet
Jeg tror jeg "skygger" banen... 8-[

Hehe.. Skulle det bli aktuelt så er det jo en smal sak å fjerne skyggeleggeing/ikke bruke det på trykk o.l Synes bare det blir litt mer futt i det når det har litt effekter. Smak & behag egentlig.

Men dere andre må jo legge ut noen forslag å? Begynner å bli øm i fingrene av all den skyggelegginga... :lol:

La meg igjen presisere at det jeg sier kun er ment som konstruktiv kritikk :-)

Veldig kule forslag du har kommet med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...