mOMOe Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 lav 242 "sleeper" med en velbygdt rødblokk turbomotor er jo ikke å forakte det.. men unsett så kan det ikke måle seg med kjøreegenskapene i en hvilkensomhelst bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 liker ikke volvo spesielt godt jeg heller, men akkurat denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=49575 Kunne jeg godt tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 heh... kanskje greit å ha en panservogn av en "bil" (les: volvo) hvis man havner hyppig i grøfta ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 liker ikke volvo spesielt godt jeg heller, men akkurat denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=49575Kunne jeg godt tenkt meg. Jeg har aldri likt 240. Og heldigvis virker det som de fleste (til og med folk som ikke bryr seg om bil) synes det samme. MEN da jeg fikk se bilen som du linket til, i virkeligheten for 2-3 uker siden må jeg faktisk innrømme at den er utrolig gjennomført og pen. Så i 1 av 100000 tilfeller så dukker det opp en pen 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Noen som har lagt merke til signaturen til Skrotnissen på bilforumet? -Mercedes vito '01 mod. firmabil -Volvo 242 '77mod. leketøy *Drømmebilen* BMW E30 M3 (han kjører selv volvo, men drømmer om BMW.. Hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Har en volvofanatikker i 40årene på jobb. Han gjør ikke annet enn å rakke ned på meg etter jeg kjøpte bmw. Her en dag hadde han skrevet "mustafa" i snøen på bakruta. Tenkte ikke noe mer på det før jeg var i byen å kjørte og la merke til noen i en mercedes sto å pekte på fronten min. Når jeg kom hjem oppdaget jeg et stort pappskilt montert over regskiltet der det var påskrevet med stor skrift: "Mustafas BMW" Planlegger en stor hevn så forslag tas imot med takk! Virker som alle som kjører volvo kun mener volvo er bil og raker spesielt ned på bmw. Jeg personlig vokste fra sånt før jeg var myndig... Du er ikke den eneste som blir mobba for bimmeren. Jeg begynner å bli rimelig lei av å høre "Bayerishe Makk Werke" "Black Mans Wagon" "Pakkiskjelke" etc. Har aldri fått en positiv kommentar om bilen fra noen av kameratene mine, det var tydeligvis ikke så populært med bmw i VAG miljøet. Her om dagen når bilen min sto parkert i Haugesund, hadde en av luringene kasta dopapir over hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Dopapir over hele bilen? Da hadde jeg blitt vanskelig å ha med å gjøre etterpå . Gå bort til vedkommende med en myndig stemme og forklar at hvis dette skjer en gang til så er morroa slutt. Og hvis folka respekterer deg normalt så slutter man. Ellers så må du lære deg å ta igjen med de riktige kontrasvarene. Mot VAG: Universalvrak. Serial box etc Opel: Rustkontainer, alt med rust i . Volvo: Epa traktor etc Jeg har fått et par sånne kommentarer fra (sjalue) kompiser/bekjente på at min er diverse skrot, pakkistralle whatever. Og hver eneste gang har jeg bare sagt no ala (med innlevelse): "er du HELT idiot?. Nå er du langt utpå et jorde du ikke har kunnskaper om" og gjerne kommet med steinharde faktaopplysninger og kontraspørsmål i full fyr. Og 9 av10 har aldri siden sagt et stygt ord. Det er faktisk null problem å forsvare en E30 mot f.eks 90 talls Opel eller Volvo. Noen av dem virka som de nesten ble såra da man sier det med skikkelig innlevelse (anbefales) Hvor ofte ser du "pakkiser" i E30? Ihvertfall ikke så ofte som du ser de i diverse Toyotaer/Nissaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Dette med at BMW er pakkistralle er(var) vel i og for seg riktig... Men hvor mange er det vel ikke som kjører alle mulige andre biler av de gutta nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 er tidene med volvo 240 på tur ut nå, eller? tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Å style en volvo er som å sminke en gris Gjelder hvert fall for de gamle, og den 240en der er definitiv ei purke ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Å style en volvo er som å sminke en gris Gjelder hvert fall for de gamle, og den 240en der er definitiv ei purke ^^ hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Å style en volvo er som å sminke en gris Gjelder hvert fall for de gamle, og den 240en der er definitiv ei purke ^^ hehe! Er jo litt morsomt å kjøre bak gamle 240 skrog da. Stakkarne har prøvd sitt ytterste med å få den tøff. Sotede glass, laksetrapp, tape på frontlyktene. Tusenmetere i alle himmelretninger og konstant belysning i alle lykter som er hele, kappede fjærer, baums i speilet, stort stereoanlegg med neonlys, sportssetetrekk etc etc.. Men fortsatt så står bakhjula midt under bilen. Det ser bare så fantastisk morsomt ut Og så påstår de at volvo lager så sterke biler bla bla bla. Greit, de varer lenge med de som er ment å sitte bak rattet på dem (eldre menn +60) Men straks en ungdom får kloa i dem så slites de like fort som en hvilken som helst annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Å style en volvo er som å sminke en gris Gjelder hvert fall for de gamle, og den 240en der er definitiv ei purke ^^ hehe! Er jo litt morsomt å kjøre bak gamle 240 skrog da. Stakkarne har prøvd sitt ytterste med å få den tøff. Sotede glass, laksetrapp, tape på frontlyktene. Tusenmetere i alle himmelretninger og konstant belysning i alle lykter som er hele, kappede fjærer, baums i speilet, stort stereoanlegg med neonlys, sportssetetrekk etc etc.. Men fortsatt så står bakhjula midt under bilen. Det ser bare så fantastisk morsomt ut Og så påstår de at volvo lager så sterke biler bla bla bla. Greit, de varer lenge med de som er ment å sitte bak rattet på dem (eldre menn +60) Men straks en ungdom får kloa i dem så slites de like fort som en hvilken som helst annen bil. Mange stakkarer med E30 som gjør nøyaktig det samme, men volvo 240 er virkelig en tragisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Å style en volvo er som å sminke en gris Gjelder hvert fall for de gamle, og den 240en der er definitiv ei purke ^^ hehe! Er jo litt morsomt å kjøre bak gamle 240 skrog da. Stakkarne har prøvd sitt ytterste med å få den tøff. Sotede glass, laksetrapp, tape på frontlyktene. Tusenmetere i alle himmelretninger og konstant belysning i alle lykter som er hele, kappede fjærer, baums i speilet, stort stereoanlegg med neonlys, sportssetetrekk etc etc.. Men fortsatt så står bakhjula midt under bilen. Det ser bare så fantastisk morsomt ut Og så påstår de at volvo lager så sterke biler bla bla bla. Greit, de varer lenge med de som er ment å sitte bak rattet på dem (eldre menn +60) Men straks en ungdom får kloa i dem så slites de like fort som en hvilken som helst annen bil. Mange stakkarer med E30 som gjør nøyaktig det samme, men volvo 240 er virkelig en tragisk bil. Jeg ler nesten like mye av de med E30 som gjør slike stunts, men de har i det minste ikke hjula midt under bilen. Det redder dem litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den 240èn på bilforumet var pen! Men 240 generelt er stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå