Gå til innhold

Nysnø i Tr.heim, noen ute og "sklir"?

suprapete
 Share

Anbefalte innlegg

Dragvoll er en fin plasse og leke litt ja, har ikke fått sjangsen til å kjøre der enda, men skal ikke se bortifra at det blir en liten tur litt senere idag.

Hatt noen fine sladder andre steder dog, gøyt med snø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er slutt på de snø rike vintrene det var når jeg var liten på 70 og 80 tallet..

og vinteren 05/06..

Der sa du det! Global oppvarming er bare piss spør du meg!

"Har ikke vært så varmt på 100 år" Ja hvorfor var det så varmt for 100 år siden da? fordi vi kjørte så mye bil? Det er bare skremselspropaganda det global oppvarmingspisset...

I fjor vinter var det jo faen meg over 1 meter her snø her i oslo området!!!

Er nok bare naturlige variasjoner i klimaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. :) Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år...

Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys?

Parkeringsplassen på Dragvoll er jo en fin plass å herje litt :) Nå når endelig nysnøen kom har jeg seff klart å forstue foten nå inni h.... så jeg homper på krykker. Faen så surt :evil:

Dragvoll ppl er et populært sted å leke seg på ja. Har foreløpig ikke truffet på blåjakkene der oppe enda, rart egentlig, så stor aktivitet som det til tider er der... Personlig bruker jeg veiene rundt Fossegrenda-Nidarvoll-Nardo-Risvollan-Steinan-Moholt når det er skliføre, siden det er i nærområdet. Da selvfølgelig etter 00.00 når veiene er tomme og trygge... 8) Vel, i alleflall så lenge man holder avstand når en svart 520 kommer susende i vinkel.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. :) Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år...

Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys?

Parkeringsplassen på Dragvoll er jo en fin plass å herje litt :) Nå når endelig nysnøen kom har jeg seff klart å forstue foten nå inni h.... så jeg homper på krykker. Faen så surt :evil:

Dragvoll ppl er et populært sted å leke seg på ja. Har foreløpig ikke truffet på blåjakkene der oppe enda, rart egentlig, så stor aktivitet som det til tider er der... Personlig bruker jeg veiene rundt Fossegrenda-Nidarvoll-Nardo-Risvollan-Steinan-Moholt når det er skliføre, siden det er i nærområdet. Da selvfølgelig etter 00.00 når veiene er tomme og trygge... 8) Vel, i alleflall så lenge man holder avstand når en svart 520 kommer susende i vinkel.... :twisted:

Det er vel sånn ca akkurat det samme området som jeg "herjer" på om nattene, så hvis du ser en mauritsiusblå e36 så hold mot grøfta :lol:

ps: svingen fra dragvoll opp mot parkeringa til estenstadmarka er latterlig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn ca akkurat det samme området som jeg "herjer" på om nattene, så hvis du ser en mauritsiusblå e36 så hold mot grøfta :lol:

ps: svingen fra dragvoll opp mot parkeringa til estenstadmarka er latterlig kul!

Bruker å kjøre der jeg og :lol: Se opp for en sølvgrå golf 5 ;) (Ble jo ikke no 320 ci idag så :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...