Eika Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 hvor lik er Nürburgring på gt4 og i virkeligheten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Det skal visst være ganske så likt.. mener jeg så en video en gang der de kjørte en bil i virkeligheten (som de viste på et fjernsyn) og ved siden av hadde de enda et tv der de spillte GT4. De hadde bommet litt på landskap, og lengder... og kanskje litt på bredden av veien, men ellers så det ganske så likt ut. Finnes jo masse grafitti på veiene osv, og dette kunne man også se på spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Flere av bl.a hardcore E30 folkene som kjører på Nürburgring trener på GT4 og i følge deres kommentarer her inne og i bmwccn´s forum er likheten mellom spillet og virkeligheten slående (iallefall hvis man tenker på at spillet ikke er virkelig film). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Ganske likt ja, men i spillet får du ikke særlig inntrykk av høydeforskjeller og vegdekke og sånntno. I virkeligheten er noen av bakkene ganske bratte og langstrekket er HuMpEtE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Ganske likt ja, men i spillet får du ikke særlig inntrykk av høydeforskjeller og vegdekke og sånntno. I virkeligheten er noen av bakkene ganske bratte og langstrekket er HuMpEtE! Helt enig! Det er enkelte partier som er vesentlig brattere enn det man kanskje får inntrykk av i spillet! Jeg hadde kjørt mange runder på Nürburgring på Playstation før jeg dro nedover for første gang, og det var til stor hjelp for meg. Som nevnt, så får man ikke inntrykk av vegbanen og høydeforskeller, men siden det er mange blinde svinger som taes i høy hastighet, så er det greit å vite på forhånd om de går til høyre eller venstre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg fant denne videoen fra TopGear. Dette viser i hvertfall litt om hvor realistisk GT4 er, selv om det ikke blir kjørt på Nürburgring. http://www.youtube.com/watch?v=C9s-R4HgZA0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 gull er logitech driving force pro rattet no deiligt og kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 DFP er beste rattet til ps2 ja. Alt er mye smalere og brattere enn det virker i spillet, men de har fått banen(e) til veldig bra. Synd spillet totalt sett er skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 syns spellet er helt konge.. GT er beste bilspillet i mine øyne da blir det Nürburgring, DFP rattet, bøttesete, surround, prosjektor og 3meter breit lerret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jo, det er helt greit hvis du bare vil kjøre alene rundt på ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Syntes GT4 er for stort jeg. Etter å ha fått unlocka 2002 turbo og E46 M3 har det liksom ikke blitt noe mer spilling. Sitter mest i arcade mode og morer meg, da det er mindre stress.. Ellers så jeg en dokumentar om GT4 en gang og der mente produsentene at banen skulle være innen for en toleranse på 20cm på lengden i forhold til virkeligheten, så nøyaktig er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Spillet er jo ubrukelig når andre er på banen. Ødelegger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Spillet er jo ubrukelig når andre er på banen. Ødelegger alt. Helt enig! AI førerne er meget lite gjennomtenkt. Særlig når det kommer til å ta hensyn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Driving force pro rattet er det som gjelder ja. For meg er det rattet som gjør GT4 bra egentlig. Med pad'en er det bare et vanlig arcadespill. "Spillet"/simulatoren er underholdende og er veldig fint for å lære seg banen. Jeg kjøpte PS2 med dfpro rattet og GT4 kun for å kjøre på ringen. Har ikke spillt selve spillet. Kjøpte også en minnebrikke på ebay med alle bilene unlocked. Kostet det samme som en ny brikke ville kostet her hjemme inkludert porto og alt. Skal ha PS3 når GT-HD kommer. Før GT-HD kommer har jeg god tid med å kjøpe den så det blir neppe noe soving ute i kø for min del....med mindre GT-HD blir et av lanseringsspillene her til lands. Men med utgivelsestempoet kan jeg vel sove trygt hjemme om natten ganske lenge enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg spelte den banen i timesvis i strekk husker jeg, og tita på en film fra Nürburgring etterpå, kjente meg igjen nesten vær eneste sving satt og spelte det over 11timer i strekk uten noe som helst pause. får helt hekta vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå