Gå til innhold

"USA-blink", kobling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Xenon lys på min E39 og hvis jeg setter lysbryteren på parklys så

slukker xenon lyktene og blinklysene kommer på dimmet.

Det var noen som refererte til dette som markeringslys og jeg forstod

det slik at disse kommer på hvis parklyspæren er gått, men jeg kan ikke

se at det skal være noen parklyspærer noen plass.

Sikker på at ikke dette dimmede blinklys ER parklys på E39 ?? :?

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sorry, men det gjør de neppe, du nok ha sokkel også

..eh - det er jo det jeg har sagt flere ganger i tråden her...

Stort sett alle typer BMW er solgt i USA - med orange parkeringslys. Oppe tl venstre på denne sida er det en link til en side som heter http://www.realoem.com/bmw/ eller som det står Online ETK.

Der er det fullt mulig å lete frem USA-utgaven av den bilen man eier/låner/leaser - finne delenummer til pære og tilhørende sokkel (da det ikke er noe vits med dobbel-tråd pære i "vanlig" sokkel...) - ta med delenummerne til BMW-kjøpmannen og få han til å bestille. Delene har han garantert ikke på lager, men han kan bestille :)

Lykke til!

Skrevet
Jonte har gjort dette på sin E36 Cabriolet og han fortalte at han hadde brukt en topolet pæreholder.. Hva slags pære han benytter vet jeg desverre ikke noe om, men det er jo ikke verre enn å spørre..

Jeg kan svare før folk spør :)

Jeg har kjøpt ett par pærer som er topolet.. Det er altså 3 ledninger til dem, istedet for 2 som vanlig. Det er strøm og jord som vanlig, pluss en ekstra strøm som du stjeler fra parklyset, så lyser dem konstant samtidig som parklyset, også blinker lyset sterkere når du blinker..

Pærene kjøpte jeg fra sanituning i tyskland for leeeeeeeeenge siden.. :)

Hust, dette er ikke lovlig, men jeg har enda ikke fått noe pes for det, blei stoppet av politiet seinest i dag, uten førerkort og vognkort, uten belte, tåke+kjørelys, uten belte og med mobil.. Heldigvis var dem snille ;)

OT!! Eneste som manglet var at bilen var stjålet og du beruset...? hoho

Skrevet
Jonte har gjort dette på sin E36 Cabriolet og han fortalte at han hadde brukt en topolet pæreholder.. Hva slags pære han benytter vet jeg desverre ikke noe om, men det er jo ikke verre enn å spørre..

Jeg kan svare før folk spør :)

Jeg har kjøpt ett par pærer som er topolet.. Det er altså 3 ledninger til dem, istedet for 2 som vanlig. Det er strøm og jord som vanlig, pluss en ekstra strøm som du stjeler fra parklyset, så lyser dem konstant samtidig som parklyset, også blinker lyset sterkere når du blinker..

Pærene kjøpte jeg fra sanituning i tyskland for leeeeeeeeenge siden.. :)

Hust, dette er ikke lovlig, men jeg har enda ikke fått noe pes for det, blei stoppet av politiet seinest i dag, uten førerkort og vognkort, uten belte, tåke+kjørelys, uten belte og med mobil.. Heldigvis var dem snille ;)

OT!! Eneste som manglet var at bilen var stjålet og du beruset...? hoho

Hehe.. Bilen var ikke stjålet, men jeg hadde faktisk drukket dagen før.. Men, dette var utpå kvelden neste dag, så jeg tviler på at jeg hadde promille.. :)

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...