Hakon Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med en fin bil... ... Du bør etter min mening kun benytte originale BMW deler på en så ny BMW... og jeg hadde derfor heller ikke byttet eksosen. Bilen er fin som den er... dog er problemet at selv 19" felger visuelt ser små ut med de enorme hjulbuene denne modellen har... kan jo driste seg til å feste noe 325-eksosrør da... det er vel lov vel ? nevertheless.... fin bil du har fått deg. god familiebil til en ok penge. fornuftig og sikkert ikke så rent lite moro med manuell gear og 150 hester å leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med fin bil! Jeg hadde ikke satt på noe "effektanlegg" på denne bilen. Blir vel bare bråkete med 4er lyd og svær potte bak..Ødelegger liksom bilen, men noen doble stusser kan vel gå? Senking har vel www.schmiedmann.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med en skikkelig fin Touring! Hold deg til felger, senking og bytting av baklykter du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med ny bil! Veldig fin Var å prøvde en 320i forleden og den var overraskende sprek synes jeg. Fikk et litt annet syn på den etter den lille turen. Trodde liksom jeg måtte ha rekke 6'er men dette er slett ikke et dårlig alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med nyyydelig bil! Med senk, hjul, ekso og blackline-lykter blir den like pen som denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 ser at det er ting jeg ikke har fått med meg om BMW her! 4`er i 320? Hva har skjedd.. hvorfor?? Har den fortsatt 150hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 2liter 4er på 150hk ja. Synd de gikk bort fra 6er. Den touringen med link over var dødsfin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 grattis! Flott bil. Jeg synes forresten de originale lyktene er penere enn de som var linket til her. fete sommelefser er alt som mangler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 SATAN denne var fin! Med de blackline lyktene og noen fete felger er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Gratulerer med nyyydelig bil! Med senk, hjul, ekso og blackline-lykter blir den like pen som denne! Wow, denne var nydelig, så godt som perfekt utsendemessig egentlig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med en fin bil... ... Du bør etter min mening kun benytte originale BMW deler på en så ny BMW... og jeg hadde derfor heller ikke byttet eksosen. Bilen er fin som den er... dog er problemet at selv 19" felger visuelt ser små ut med de enorme hjulbuene denne modellen har... Må si att det var en meget fin bil Klem på en DTM stuss og med 20" ere så er store hjulbuer fylt opp av store felger Gleder meg virkelig til jeg kan slå kloa i en sånn bil og style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Klem på en DTM stuss Nei nei nei, ikke DTM . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 jojojojojojo!!! DTM stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 jojojojojojo!!! DTM stuss DTM eksos er det siste jeg ville hatt på min bil... da er en Eisenmann mye mer interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 jojojojojojo!!! DTM stuss DTM eksos er det siste jeg ville hatt på min bil... da er en Eisenmann mye mer interessant... Helt enig! Setter man på DTM eskos på en slik bil, så kan man også sette på neonlys.. Bilen er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå