mortena Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med nyyydelig bil! Med senk, hjul, ekso og blackline-lykter blir den like pen som denne! Hehe... Ja du kan tro jeg har sett den før! tviler vel på at det blir BBS Le Mans, men et sett BBS CH i 8,5 og 9,5X19 må vel bli bra det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med en fin bil... ... Du bør etter min mening kun benytte originale BMW deler på en så ny BMW... og jeg hadde derfor heller ikke byttet eksosen. Bilen er fin som den er... dog er problemet at selv 19" felger visuelt ser små ut med de enorme hjulbuene denne modellen har... Må si att det var en meget fin bil Klem på en DTM stuss og med 20" ere så er store hjulbuer fylt opp av store felger Gleder meg virkelig til jeg kan slå kloa i en sånn bil og style DTM stuss?? Hva har du røyka? Nei, jeg har mersans for litt eleganse. Tror nok det eneste som skjer med eksosen er doble enderør. (ikke effektanlegg). 20" felger blir også for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Synes det høres ut som du har en veldig bra plan for bilen. Blir strøkent det ja. Men jeg ville personlig byttet ut baklyktene til sotede baklykter eller evnt hvite blinklys. Det gjør MYE på E90/91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med en nydelig bil!!! Et så fint eksemplar bør unngå å styles for mye. Den er jo allerede "stylet" som den er. Og for all del må du IKKE gå for DTM potter! Enig med flere her som sier at bilen da er ødelagt... Synes den er mer enn stilig nok som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med en meget fin og bra bil Skal du absolutt bytte eksos, monterer du AC Schnitzer. Så er det bare å bytte baklykter (blir MYE finere) Ja, blackline baklyktene til bmw ser bra ut, men har bare sett dem på E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer med en nydelig bil og flott fargekombinasjon. Forøvrig er jeg enig i dine fremtidige planer for bilen, men personnlig ville jeg ha hatt whiteline og ikke blackline... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer! Når det gjelder baklyktene, så kler de E91, i motsetning til E90, etter min mening. Ikke nødvendig å skifte dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Gratulerer med nydelig bil! god bil du kan ha i mange år dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 gratulerer me ny nydli bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Grattis med nydelig bil Så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå