Gjest Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 hei!! bestilte noen deler på koed.dk i dag... er det noen av dere som vet hvor lang tid det tar å få levert delene til norge? sto ingenting om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Spørs på om varene var lagervare. Vet de sendte de siste varene for i år i dag. De har fri i julen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 TNT (fraktselskapet som koed bruker) henter hos Koed hver eneste dag. Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme relativt fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis varen ble/blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 24. Desember og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 25. Desember.. Det avhenger jo også selvfølgelig om varene er inne på Koed.. Fre nevnte tidligere i en annen tråd at varer som ikke er lagervare og som ikke er bestilt innen uka blir ikke sendt ut før på nyåret.. Jeg tror derfor at du var i seneste laget for å få de i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Kanskje kaoset etter leirskredet nord for Uddevalla også påvirker forsendelsen... nyhetene her i Danmark forteller iallefall om problemer med juleposten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Dette er beskjeden jeg fikk. (venter på ettersendelse av noen deler) 'Men blir dessverre ikke før jul da, pga vi reiser til Norge allerede i dag pga raset i Sverige. Hadde tenkt å kjøre gjennom Sverige imorra, men da blir det båt til Norge inatt i stedet. Det er jo bare et par dager i jula som det er utkjøring og, så du vil ikke ha pakken så mye seinere. Beklager sterkt at det er litt forsinkelser. ' Trenger juleferie gutta der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Spørs på om varene var lagervare. Vet de sendte de siste varene for i år i dag. De har fri i julen... Hvordan ser man om det er lagervare? Jeg bestilte delene mine 25. Desember, å har enda ikke sett noe til dem. Jeg bor i Kristiansand, så det er vel litt snodig? Irriterende at jeg ikke kan spore pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Spørs på om varene var lagervare. Vet de sendte de siste varene for i år i dag. De har fri i julen... Hvordan ser man om det er lagervare? Jeg bestilte delene mine 25. Desember, å har enda ikke sett noe til dem. Jeg bor i Kristiansand, så det er vel litt snodig? Irriterende at jeg ikke kan spore pakken. Da har de jo ikke fått sendt de før tidligst tirsdag...tror de har litt å pakke og sende når de kom hjem fra ferie så at alt gikk ut på tirsdag tviler jeg sterkt på. Så pakken din må du nok vente på til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg bestlite en pakke den 22 des, jeg ringte på onsdag å lurte på hvor pakken min ble av. De fortalte at det var noen deler som mangla men skulle få den til Fredag. og skulle sendes med en gang. så kommer nok til å mota pakken over helgen, vis ikke det tar for langt tid med toll og slikt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå