Dr_S Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 525#bilder Jeg har ikke ord... hvilke sterke rusmidler er involvert her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 hahaha den va jævli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Dette tror jeg er den absolut styggeste E36 utgaven jeg har sett så langt... på alle måter helt tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Det er vel bare lakken som er stygg sånn egentlig?, Kunne vært pen som svart denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Bønder med malepensel på syretrip er vell oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Han er jo trønder, så ligge vel litt av forklaringen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 "Dette er en bil som blir lagt merke til,i god stand,nettopp eu godkjent med 40mm senkesett og 225 40 18 i vognkortet.Det er m3 cromm speil,alle lyktene er cromma,diod lykter bak,Angel eyes foran.M3 vinge bak,m3 frontfanger+takspoiler.Spesiel lakkert.Voksenkjørt.Hel å pen bil." Akkurat den har jeg liten tro på.. Rett og slett en grusom bil.. "Topp" 5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Bønder med malepensel på syretrip er vell oppskriften. Hehe, var jo nydelig den da!! Tror jeg skal ringe han og høre om jeg kan få oppskrifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 frekk liten sak dette her.... minner litt om noen av de kunstnerbilene til BMW.... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Den må jeg bare kjøpe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 ja ja. nå har han her ihvertfall turt å gå egne veier. det tror jeg ikke det er mange som gjør her. andre felger og baklys så hadde den ikke blitt så hakkande gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 denne har jeg sett flere ganger og det ikke det allerverst jeg har sett av bmw for å si det sånn..men vi har forskjellige meninger alle sammen Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Det er vel bare lakken som er stygg sånn egentlig?, Kunne vært pen som svart denne.. Enig der....og med noen råere felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Vel nettop og nettop. Kunne like gjerne skrevet snart til EU kontroll... men men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå