Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når vi først er inne på originale drømmebiler vil jeg ta meg en frihet til å poste en E30 M3 Evo2 med 32396 km på telleren..

32 396 miles blir vel omtrent 51 833 km ;)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se der ja.. Godt andre er mer observange enn meg, men 51833km er slett ikke mye på en så gammel bil.. Min 04 mod nærmer seg nå 54 000km..

Klikk her for å komme til annonsen...

Skrevet
Hadde jeg hatt et par hundre tusen å svi av på noe gøy så hadde det ikke vært noe tvil! Vil sikkert stige i verdi også den doningen der. Min første BMW var en svart E30 og jeg må si at det er det mest vellykkede designet på noen bil ever.

Har du link til annonsen?

Jeg tipper at den Evo2`n der er macaoblau, ikke svart. 19.950,- er faktisk ikke ille for den bilen der i henhold til dagens E30 M3 marked.

Autoart: Tror ikke engang at 2002 Turbo har intercooler 8)

Skrevet

Bra att det er så mange oppdaterte folk her på forumet, nå er en gammel missforståelse rydda av veien 8) 2002tii er herved erklært uintresang, det er 2002 turbo jeg vil ha!!! hehe 8)

Var strøken den M3`en ja 8)

Skrevet

Ai, ai, ai, ser meget flott ut denne 02'n, og penest med runde baklykter 8) .

Dette er en bil jeg faktisk hadde latt være 100% orginal!! og det er ikke hverdags kost :lol:

Aldri i verden at du hadde klart å latt denne vært 100% orginal :lol: .

Skrevet

Men så var det noe snakk om 2002 tii at det ikke betydde turbo intercooler injection? :?

Så det jeg lurte på var da: Blir det galt av meg å kalle 745`en min: 745tii??

Orginalt heter den 745iA (til tross for at den har turbo og intercooler)

Men jeg skal bygge om til manuell kasse og trimme litt videre, så av den grunn lurte jeg på om det ble galt å kalle den 745tii...

Lett forvirra.. :roll:

Skrevet
Dette er en bil jeg faktisk hadde latt være 100% orginal!! og det er ikke hverdags kost :lol:

Sikkle sikkle!!! fine bilder lenger opp der;-) joda jeg hadde nok latt en 2002 turbo være orginal 8) Selv om det hadde vært vanskelig å la være å senke den og putte på skikkelig grove felger hehe

Skrevet

Sikkle sikkle!!! fine bilder lenger opp der;-) joda jeg hadde nok latt en 2002 turbo være orginal 8) Selv om det hadde vært vanskelig å la være å senke den og putte på skikkelig grove felger hehe

Hadde du gjort det, hadde jeg personlig stjålet bilen din, satt på orginal felger, og fjæring, for så og levert den tilbake. Det er så få fine 2002 turboer igjen, la de som er igjen få være orginale! Ta heller en vanlig 2002 og bygd noe gromt ut av den! :)

Skrevet

Som noe slikt ?... :wink:

silver_02.jpg

Skrevet

Samtidig med introduksjonen av 2002 turbo i 1973 fikk "02" en facelift og den medførte bl.a at baklysene ble rektangulære. Touringmodellen beholdt imidlertid de runde baklysene. 2002 turbo har derfor aldri hatt runde baklys.

Skrevet
Er nok en slik du er rute etter: :wink:

[img=http://news.caradisiac.com/IMG/jpg/BMW-2002-Turbo-13.jpg]

[img=http://www.bmwworld.com/pics/vintage/2002_turbo_dash.jpg]

[img=http://www.modellfactory.de/images/2002-1.JPG]

[img=http://www.bmwmregistry.com/faq/2002turboint-1.jpg]

[img=http://www.germancarfans.com/classics/5060331.001/5060331.001.mini2L.jpg]

Der er ett par smakebiter av 2002 turbo :) (vil ha en orginal slik en som er i bakgrunnen på det siste bildet jeg... E9 3.0CSi (?))

Dette er ikke en E9 3.0CSi, men en E9 3.0 CSL :)

Skrevet
Men så var det noe snakk om 2002 tii at det ikke betydde turbo intercooler injection? :?

Så det jeg lurte på var da: Blir det galt av meg å kalle 745`en min: 745tii??

Orginalt heter den 745iA (til tross for at den har turbo og intercooler)

Men jeg skal bygge om til manuell kasse og trimme litt videre, så av den grunn lurte jeg på om det ble galt å kalle den 745tii...

Lett forvirra.. :roll:

Hvorfor skal du komme opp med et helt usaklig navn på bilen din? Kan du ikke bare si at du har en 745i med manuell kasse. Blir for dumt å begynne å finne opp egne modellbetegnelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...