RoaldJ Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 har kjøpt meg "imens-bil" Toyta Corolla 1.3 12V, går som ei kule! Prøvde 9x16`ene på, men jeg trour ikke de vill gå
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 to nye bilder av bilen med 9x16.... gleder meg til den er klar for veien
pedro Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 HEI IGJEN ROALD J ramla innom tråden din her og kan si to ting. Prosjektet er virkelig fint og kommer du innom meg (FOREKSEMPEL M EN 2.3L) så skal du FÅ nye vindussveiver. Ps(subber hjula?) Holder på med ett selv, 86 320i Per C
pedro Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 HEI IGJEN ROALD J ramla innom tråden din her og kan si to ting. Prosjektet er virkelig fint og kommer du innom meg (FOREKSEMPEL M EN 2.3L) så skal du FÅ nye vindussveiver. Ps(subber hjula?) Holder på med ett selv, 86 320i Per C
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 hehehe... har liggende sveiver som ikke er røde og de monteres når jeg bjunder og fikse den opp inni. hehe. etter hjulbuebytting så subber det litt bak ja, men håper jeg utgjevner det med valsing
316 Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Likte bilen din bedre før du "bredda" den. Da var den etter min mening så perfekt som en E30 kan bli! Også den vingen du har bak, den er jeg ikke så glad i heller. Men hver sin smak, og alt i alt har du en veldig bra smak!
RoaldJ Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 den breddinga jeg fårsøkte på noen sider tilbake har jeg droppa.. hjulbuene er satt på plass på sin orginale plass. satser heller på litt mandig valsing og vinga er ikke så stor i real life. bildene lyger litt. :S ellers takk for komplemang
RoaldJ Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Måtte bytte ut førerstolen som var fra en 2 dørt med vippemekanisme til en 4 dørt stol uten dette. Grunnen til det var at i alle ledda så var det litt slark, som utgjorde en stor slark til sammen. Siden jeg hadde ute stolen så satt jeg på setetrekket jeg kjøpte i fjor en gang Glemte selvfølgelig krokene som strikkene skal festes med, så de ble tvinnet på kryss og tvers under der på en provisorisk måte Med tida som jeg får sittet litt i setene, og skinnet får strekke seg litt så skal jeg prøve å strekke litt ekstra i det for å få dem skikkelig på plass. Slik ble det: (glemte å ta med og montere hetta til nakkestøtta) Så fikk jeg montert camberplatene foran. Som i tillegg til å justere camber, funket de også som en type senkeskål. For pokker så mye lavere den ble!! Justerte ingenting på coiloversene, og den ble ca 2cm lavere Tror jeg må til med valsa en gang til her gitt
RoaldJ Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 3 bilder til etter montering av camber-toppene foran.
RoaldJ Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 fronten er en Zender.. er bilder av modifikasjoner tidligere i tråden.
JoCCe Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Sittet å lest gjennom hele tråden din på nytt idag å liker det jeg ser. Mye morro lesing, bra du gjør ting ordentlig når du først gjør det Synes den breddinga du gjørde var kul jeg
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Takk Greit at det var kult, men synes overgangen fra hjulbuen til døra ble litt rart. Og om jeg ikke hadde gjort noe med det, hadde det blitt så masse steinsprut på kanten der. Men den er fortsatt litt bredere enn en orginal e30 nå Og mangler fortsatt valsing Neste på lista utenom å gjøre klar hjulbuene er å ta ned bakhjulstillinga. Den skal sandblåses, lakkes og alle foringer og bremser skal byttes. Så kommer diff-bremsen på..endelig Liten update kanskje?. Kjørte autoslalom 5 mai og kom på 3. plass, igjen Kun slått av to biler med 4x4. En Sierra Cossie med 300 hk og en Lancer Evo IX med ca 250 hk (?) Så jeg er forsåvidt fornøyd med det Ellers så har jeg justert litt mer negativ camber og toe out foran som ble meget bra på banekjøring
JoCCe Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Ja skjønner, blir litt værre siden bakdøra bi går helt til skjerm kanten Er bilen din på tur fra å bli bruks bil til mere bruks/bane bil? Tenker på siden du nå driver å stiller og justere hjulvinkler og stiver opp osv? Morro morro værtfall Å du overbeviser meg mer og mer om at jeg må få pulverlakka mine felger hvite til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå