Gå til innhold

e30 325 blir vinterbil :) ny bil s. 29

Anbefalte innlegg

Skrevet

;) noen som tar dette seriøst vet du.. men gruer meg til neste sessong da jeg må kjempe mot "de beste".

da må jeg få montert servoen, så jeg slipper å bruke så mye krefter på å ratte..

er jo helt utslitt etter en runde som regel :)

• 1 month later...
  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk..er ganske fornøyd med skjørtene ja...står i stil med bak og frontfanger....

hadde EU-kontroll på bilen på torsdag, fikk 2 stk. 2`er feil... en på indre endeledd og en på utslitte bakdekk :)

så da får jeg montere servosnekka for å få bort slark i endeleddet :)

• 1 month later...
Skrevet
Pingle eller? Utslitt etter en runde, må jo trena mer då! Pump litt diff så blir det sikkert bedre... :-)

Prøv å ratte roald sin bil i lav hastighet, så forstår du.

Rattet hans er bittelite.

Skrevet

heheh.. her skjer det fint lite for tida... har konsentrert meg om E46`n i det siste, for å få den i teknisk bra stand..

så har jeg kvitta meg med Toyotaen, så jeg må bruke E30`n til det daglige, og da blir det gjort lite gitt :)

men det som står på lista nå er å sandblåse innerskjermene bak, siden det har kommet litt overflaterust etter jeg har kjørt bilen mens di salta :(

(viste det ville skje, men har ingen annen bil for tida)

så må jeg sveise litt under kanalen ved bensinpumpa og over luftetanken til bensintanken.

så gjenstår det "bare" sparkling om lakk :)

tenkte jeg skulle lakke kun nedre del av bakskjermene, sideskjørtene og framskjermene i førsteomgang...

har ikke så mye penger for tida :)

• 1 month later...
Skrevet

jepp :) har ikke alle planer klar... men blir i første omgang å gjøre om en del rustsveising som forige eiger ikke fikk så bra til ;)

den er rustfri, men det rusta som er fjerna er ikke akoratt 100%. vill heller kalle det ca 15-20% :P

er en del vridning i skjermene hvor antennene og tanklokk er igjensveist.

men skal ikke "mobbe" for mye siden forige eiger er her på forumer :P hehe

temaet blir antaglivis noe alla den jeg har fra før "lav og brei", men med mest mulig orginalt utseende.

kansje facelift frontpanel og Breyton front. vi får se :)

Skrevet

ja, eneste dumme er at dette jo en pre-facelift, mens Breyton leveres kun til facelift :(

har litt lyst på komplett Breyton, men ser ut som det kun blir front fra Breyton.

må muligens bytte bakplate, så kansje jeg skulle ha bytta til facelift? :D

Skrevet

er vell ikke bare bare og bytte til facelift bak vell? vurderte det selv på forrige, men får vell problemer med lyktene? selvfølgelig er man flink nokk så går det meste :)

Skrevet

skulle vel klart å kappe ut hjørnet ved lyktene fra en skrota facelift, å sveisa det inn :)

fikk bilen så passe billig at jeg måtte bare slå til :D så planene har ikke startet enda :)

tenkte på noen lignendes disse bredderene:

http://bsbildeler.no/butikk/visbilde.as ... 1.KT26.jpg

eller disse.

http://bsbildeler.no/butikk/visbilde.as ... 1.KT33.jpg

men siden hjulbuene er så og si "strøkne" så har jeg ikke lyst å ødelegge dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...