RoaldJ Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 d e jo d eg seie d Thune.. mye kjekkare på litt mindre bane å litt mindre fart å drifta så ein galning
RoaldJ Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Da er turbo, 3.5 dyser og lmm annkommet i posten Så måtte jeg demontere grenrøret og midtre/fremre del av eksos for å sveise på ny flexirør som knakk på siste runde på autoslalom Var ett reint heeelvette å få på plass igjen etter jeg hel-sveiset det!
Rayman Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Sjå her ja turbo på gang og her nå Koss går det med monteringen da?
RoaldJ Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 njaa.. har kjøpt inn hvertfall... får se om jeg monterer den er litt lei av den nå... må få sandblåst hjulbuene, lakka dem å slik.. så får vi se om jeg selger den. vil ha noe litt nyere.
RoaldJ Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 hehe.. næææh... skal se på "ny" bil idag faktisk så da blir det satt av litt tid til å fikse den opp litt.. blir litt vanskelig nå, ettersom jeg bruker bilen daglig. da blir hjulbuene bak sandblåst, grunnet, sparklet og lakkert sammen med sideskjørt og framskjermer. så kansje jeg selger den, vet ikke.
RoaldJ Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 er på jakt etter bil så jeg kan stue ting inni uten å måtte stable det.. så blir vell en touing av noe slag
e30 tic Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 ja, den er ganske kjekk gratulere. ka bil e det?
RoaldJ Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 jeg vet er motor så viktig? hehe, tar meg fra A til B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå