Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei, Jeg bestilte noen hella angel eyes lykter fra koed. De som koster 2695,-. Kjøpte dem siden de var rimelige i pris, men er det noen som har prøvd disse? Erfaringer, evt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag. Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag.Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Ok, beklager. Takker for at du gadd å svare meg da, så jeg endrer tittelen og redigerer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider. Endret hele emnet å posten før du postet, såå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Endret hele emnet å posten før du postet, såå? Det er i orden... ... la oss oppfatte det som generell informasjon vedr. bimmers vs. Koed og leveringstider i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ingen som har erfaring med disse lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå