Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Hei, Jeg bestilte noen hella angel eyes lykter fra koed. De som koster 2695,-. Kjøpte dem siden de var rimelige i pris, men er det noen som har prøvd disse? Erfaringer, evt bilde?
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag. Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet..
Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag.Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Ok, beklager. Takker for at du gadd å svare meg da, så jeg endrer tittelen og redigerer litt.
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider.
Mauro Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider. Endret hele emnet å posten før du postet, såå?
Fredrik Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Endret hele emnet å posten før du postet, såå? Det er i orden... ... la oss oppfatte det som generell informasjon vedr. bimmers vs. Koed og leveringstider i fremtiden.
Mauro Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Ingen som har erfaring med disse lyktene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå