Gå til innhold

Koed - Angels eyes

Mauro
 Share

Anbefalte innlegg

Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag.

Det finns forøvrig tusen-og-ørten tråder om dette emnet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden TNT (fraktselskapet som Koed bruker) har hovedkontor blandt annet i Nederland er de svært effektive i Europa. Da vil varene dine komme fort i.o.m at TNT har mange biler rundt om i Europa til enhver tid.. Hvis det blir sendt som Global Express vil du ha pakken mest sansynlig innen 2 dager og hvis varene blir sendt som Economy Express vil du mest sansynlig ha varene den 3 dager.. Det avhenger jo også om hvor i landet du holder til. TNT henter hos Koed (Kolind) hver eneste dag.

Ok, beklager. :)

Takker for at du gadd å svare meg da, så jeg endrer tittelen og redigerer litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bl.a denne tråden. Mitt forslag er at folk nå retter slike spørsmål direkte til Koed. Vi (bimmers) har intet med Koed å gjøre utover å ha solgt annonsen på toppen av siden... og det er derfor naturlig at Koed selv svarer på spørsmål vedr. levering/leveringstider.

Endret hele emnet å posten før du postet, såå? :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...