-Anders- Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 Meget lekker bil du har Søreng! -Ble gromt med 19 tommerne Ellers ser det ut til at du fikk til et godt resultat med all vask og stell!
StigJ Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 så meget bra ut Søreng. Ble pent og blankt. Det er deilig når alle timene er unnagjort og du kan bare ta noen skritt tilbake og nyte synet. Og kanskje bli blenda
Søreng Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 hehe, stemmer det stig DEIGLIG Men like dumt hver gang du er ute å kjører igjen og bilen blir støvete :D
Christopher Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Er jo ikke akkurat lite støv i vårperioden heller pollen støv er jo nice blir nesten som perlemor
Søreng Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 nei, er alt for mye Bare en liten tur for å få vekk de siste dråpene etter bilen er tørket så er den jo full av støv etterpå Trist
Søreng Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Etter litt om og men ang. blinkers ble det i kveld bestillt sota blinkers fra GS.. håber det blir orden i sakene og at jeg får de litt fortere fra denne plassen
gaasen Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Grattis! Syns du har fått til bilen meget fin.. Fått lagt til en del pene detaljer, og senkinga var fin på den.. Rette stuket liksom..
Søreng Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Takk for det Geir..kjekt med den kommentaren Synes jo også den kommer seg.. Nå skal jeg få satt inni skinnsetene forran så fort det blir oppholds og forhåpentligvis finne et baksete snart.. Er ikke jeg som har satt på senken, trodde gjærne det var dere? Men da er det kanskje noen før dere som har gjort det! Men er jo ikke dum, men subber litt framme ved stort rattutslag (subber akkuratt ikke i rundkjøringer f.eks) med 19 tommerene da tror det tar inne skjermen, må jeg ha spacere for å ordne det eller? Noen som kan svare på det?
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 11, 2007 Skrevet April 11, 2007 Har du fått på Angel Eyes? Fant ut at jeg har akkurat samme produkt som deg. Så bare lurte på hvordan du fikk på dine
Søreng Skrevet April 11, 2007 Forfatter Skrevet April 11, 2007 nei, har ikke fått de på enda.. tenkte jeg skulle ta det når jeg får blinklysene..(som forhåpentligvis er snart...)
Søreng Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Liten miniupdate her... Har nå fått blinkersene, og har kjøpt meg den minste spolieren med bremselys av en på forumet her.. Skal også ut å se på skinn bak i dag og det blir nok sannsyneligvis handel.. Kommer ny update da jeg har fått satt i blinkersene og AE'ene, samt skinnsetene og forhåpentligvis spoileren Håper dette blir bra og at ikke spoileren blir for overkill.. Har vert veldig usikker med tanke på dette, men har kun syntes den minste har vert fin, dermet ble det den.. Lurer på om den heter infinity 1 eller noe... Som sagt kommer uptate igjen når jeg får delene på plass og bilder
Søreng Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Liten update igjen.. Da har jeg skaffet meg m3 bakseter og dørsider i svart skinn, det vil se at jeg nå har komplett skinninteriør.. Fikk en meget god pris synes jeg, så jeg slo til Bilder av selve interiøret kommer forhåpentligvis i morgen, og forhåpentligvis av bilder av montering så fort jeg får tid Det var dagens lille miniupdate Nå er det masse kjekke ting i heimen, så nå må jeg bare få en fridag snart og litt godt vær God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå