Søreng Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Update 23. April Kom på at Kjetta (som jeg kjøpte setene av) her på forumet hadde et par fine bilder i sin salgstråd, så jeg "stjal" de jeg Fikk også med hattehylle med solgardin Fant også et bilde fra "E36Cab1" sin prosjekt tråd av framsetene som skal inni Gleder meg til neste fridag nå så jeg kan få satt de inni Ser lyst på neste tirsdag, tror det kan bli en kjekk dag (1.mai)
bård Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 lekkert med nye pedaler, men du mangler jo fothvileren kjenner meg igjen ang. gasspedalen og banningen hva er det som er så vanskelig med gasspedalen?
Søreng Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Det er jæ***g trangt og stress og komme til.. På siden av gasspadalen er det noe slags "støttevegger" som klatter det litt til slik at det er litt stress å få på plass skruene og muttrene, samt få inn skrujernet
martsimo Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 nice ride... har handla den m3 innsatsen til bakfangern min eg og.. gleder meg til den kommer..
Søreng Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 nice ride... har handla den m3 innsatsen til bakfangern min eg og.. gleder meg til den kommer.. Takk takk, blir nok bra med M3 insatsen, synes det gjør ganske mye med selve bilen
Søreng Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Update 30/4 Da var skinnsetene satt inni, og synes selv at det ble MEGET bra Løftet looken på bilen ganske mye! Selvfølgelig var det tomt for batteri på kameratet etter 2 bilder.. Så fikk ikke tatt så mye bilder.. Her kommer de få jeg fikk tatt.. Slik så det ut før jeg begynnte, egentlig meget strøkent grått stoffinteriør.. Så begynnte demonteringen, skru ut boltene til setene og selene: Her er sitteputen bak tatt ut og vi ser at ledningene til anlegget måtte flyttes ja Og etter et par timer var setene på plass, siden vi ikke hadde gjort det før tok det litt tid å finne utav ting Men ble seendes slik ut etter jeg var ferdig.. Må smøre inn framsetene da de er litt slitt, men ingen sprekker eller hull! Baksetene er så å si strøkne! Og gud bedre for en forskjell og sitte i Mens jeg hadde setene ute benyttet jeg anledningen til å legge kablene litt bedre og dekke de med alu-folie.. Noe jeg aldri skulle gjort.. Når jeg startet opp bilen igjen var det en helsikkes dynamostøy, så jeg må nok ut med setene igjen og legge kablene tilbake slik de var Det var helgas lille update, håper på å få satt inn angeleyes og blinkers på tirsdag..
bård Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Det er jæ***g trangt og stress og komme til.. På siden av gasspadalen er det noe slags "støttevegger" som klatter det litt til slik at det er litt stress å få på plass skruene og muttrene, samt få inn skrujernet Det er jo bare ti lå ta ut gasspedalen så går det lett som bare det:) Blei bra me skinn:)
-Martin- Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Update 30/4Mens jeg hadde setene ute benyttet jeg anledningen til å legge kablene litt bedre og dekke de med alu-folie.. Noe jeg aldri skulle gjort.. Når jeg startet opp bilen igjen var det en helsikkes dynamostøy, så jeg må nok ut med setene igjen og legge kablene tilbake slik de var Det var helgas lille update, håper på å få satt inn angeleyes og blinkers på tirsdag.. Det er nok ikke så rart nei, da den leder strøm og kommer jo fort borti "jord/chassi". du kan jo kle de med alufolie med noe utenpå der igjen da... Det er kjekkt med litt ekstra beskyttelse på kabler som går ved seter.
Søreng Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Det er jo bare ti lå ta ut gasspedalen så går det lett som bare det:)Blei bra me skinn:) Ja, jeg tok jo ut gasspedalen!! Men før jeg fant ut det var det litt stress Jepp, ble ikke så dumt med skinn, en dag jeg har litt mer tid får jeg sette inn sidene også Det er nok ikke så rart nei, da den leder strøm og kommer jo fort borti "jord/chassi". du kan jo kle de med alufolie med noe utenpå der igjen da... Det er kjekkt med litt ekstra beskyttelse på kabler som går ved seter. Stemmer det, skal ut å legge på ny og ta MASSE alufolie på i dag Får håpe det hjelper
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Så jo litt rart ut med M3 bakseter og org skinn foran, hehe. Men uansett en god oppgradering ja
Azeton Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Hvorfor ikke kjøpe nye recaro seter av noen slag og putte inn foran? det ville nok passet mye bedre!
Søreng Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Så jo litt rart ut med M3 bakseter og org skinn foran, hehe. Men uansett en god oppgradering ja Hehe, ja det gjør det.. Men for min del er det helt greit.. Har fått skinnet meget billig og er meget fornøyd.. Begge deler er verfall svart :D Hadde jo mulihet til å få m3 stoler framme også, men har ikke penger til det Er vel hovedgrunnen Hvorfor ikke kjøpe nye recaro seter av noen slag og putte inn foran? det ville nok passet mye bedre! Fordi jeg kjører 320i
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Svart skinn er 100 ganger bedre enn noen Recaro stoler! Passer jo inn inn i E36 synes jeg.
Kjetta Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Ska sei ble bra dette her, bedre bilder enn det eg tok og !. meget bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå