Innovation Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Enig med dere folkens, utrolig morsomt å ha en litt "spesiell" bil og som har masse sjel.. For min del har jeg utrolig sans for denne; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8287135 Synes bare den helt utrolig flott. Sikkert noen som er enig Hadde jeg hatt litt mer plass, er jeg en svak sjel for slike objekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Hadde ikkje penger vert noko problem, så hadde det nok for min del vorte ein Ford Mustang Cab http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1328187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Enig med dere folkens, utrolig morsomt å ha en litt "spesiell" bil og som har masse sjel.. For min del har jeg utrolig sans for denne; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8287135Synes bare den helt utrolig flott. Sikkert noen som er enig Hadde jeg hatt litt mer plass, er jeg en svak sjel for slike objekter De (han) som selger denne har i mange år lagt sin sjel i å selge biler uten å innrapportere moms og avgifter, så du får sjekke kvitteringen hvis du skal på shopping . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Den er god. Finnes alltid noen "luringer" i bilbransjen... Men, takk for tipset uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Mamma kjører en slik: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Ganske artig bil det også, og absolutt ikke noe du ser på hvert hjørne. Ingen lekasjer og motoren går som den skal. Ikke å nbefale om du er over 183 høy. Jeg er 184, og ganske lang i beina og jeg sitter litt trangt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Er MG en bra bil? Den er engelsk, jeg sier ikke mer............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Er MG en bra bil? Den er engelsk, jeg sier ikke mer............... Engelsk er også Aston Martin, og det hadde jeg ikke hatt noe imot. Men "billige" engelske merker er vel litt belastet ja (Dette gjelder vel forøvrig eldre biler fra luxusmerkene også...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Er MG en bra bil? Den er engelsk, jeg sier ikke mer............... AC, Ariel, Aston Martin, Bentley, Caterham, Jaguar, Land Rover, Lotus, Marcos, McLaren, MG, Morgan, Noble, TVR og Westfield konstrueres og bygges i England. Rolls Royce og Mini har engelske utviklingsprosjektgrupper og produseres/monteres i England. Toyota, PSA (Peugeot/Citroën), BMW og mange flere bygger bilmodeller og/eller motorer i England. Store deler av den tekniske ekspertise i F1 (og tildels WRC) er lokalisert i England og de fleste ingeniørene/management er engelske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Nå er vel både Land Rover og TVR "gode" eksempler på engelsk kvalitet De andre du nevnte skal jeg ikke si noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg snakker ikke om morsomme biler, men om kvalitet, Jaguar har vel aldri vært noen bra bil selv om den er luksus. Noe bedre ble den da Ford overtok, men topper listen gjør den vel ikke enda, muligens bra den minste, men det er jo egentlig en Mondeo. Aston Martin? Hvorfor tror noen at den er bra? Det samme er med med de fleste Italienske biler også, hvem vet om Ferrarier bra? de fleste Ferrarier som er 15 år gamle som blir solgt er jo bare kjørt 30.000 km. ........Bentley, Rolls Rolls, tror ikke de har teknisk standard/kvalitet høyere enn mange andre engelske produkt, de er jo vanligvis ikke rullet 300.000 km de heller. Ikke for ingenting at de måtte ha motor fra BMW for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ":3qra4au8]Nå er vel både Land Rover og TVR "gode" eksempler på engelsk kvalitet De andre du nevnte skal jeg ikke si noe på. La oss ikke glemme Aston Martin som også har litt kvalitetsproblemer. jeg taler ikke av erfaring men Top Gear- JC nevner det i enhver sammenheng, så det er kanskje noe i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 La oss ikke glemme Aston Martin som også har litt kvalitetsproblemer. jeg taler ikke av erfaring men Top Gear- JC nevner det i enhver sammenheng, så det er kanskje noe i det? Hysj.... div. BMW modeller er ikke uten feil og problemer de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Sant det Fredrik at BMW heler ikke er feilfrie, men de stikker nå snuten oppover på den riktige listen en gang i blant. De fleste som har levd en stund vet hva engelsk kvalitet er. Mange biler med kjøreglede produsert i England, men man må også være lidenskapelig opptatt av skrunøkler. De har det med å levere fra seg ting som ingen andre land ville gjort (om ingen utlendinger passer på dem). Jeg hadde tidligere en engelsk husvogn (34 fot), den hadde nydelig innventar og vakre lukseriøse lamper som selvsagt var montert litt på skakke. De lekre kjøkkenskapene var selvsagt også montert så unøyaktig at det ikke gikk å justere nok til å få de paralelle med naboskapene. Ingen ville levert fra seg en vogn med slik montering i f.eks Norge, Sverige eller Tyskland, det er skikkelig slarv. Kan tenke meg at enkelte sydlige land kunne gjort det samme som engelskmennene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Hvorfor lage en lang diskusjon om engelske biler er kvalitet og lager gode kjøremaskiner som Aston Martin osv når bilen det er snakk om er slaktet nedenom og hjem pga alt for mykt karosseri og dermed dårlige kjøreegenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 ":3fcbdxid]Nå er vel både Land Rover og TVR "gode" eksempler på engelsk kvalitet De andre du nevnte skal jeg ikke si noe på. La oss ikke glemme Aston Martin som også har litt kvalitetsproblemer. jeg taler ikke av erfaring men Top Gear- JC nevner det i enhver sammenheng, så det er kanskje noe i det? Vicky i Fifth Gear klarte jo også å vrenge av registerreima(?) 3 ganger på en db9(?) (eller v8 vantage?) når ho testet den. Start med god gass og sving på hjula, ble for mye for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå