Dr_S Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Lenge siden jeg skrev noe her inne, men har da fortsatt bilen! Noe jeg sliter litt med å finne ut av nå, er hvorfor den ikke drar skikkelig på toppregisteret. har liksom fått en annen lyd på innsuget når jeg "tømmer girene". Byttet alle pluggene idag, i ene plugghullet var det samlet seg noe olje. Tørket opp dette før jeg byttet pluggen. Men fortsatt så drar den ikke som før, på høyt turtall. Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Kan det være vanos som ikke er helt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Mornings Dr. lenge har du hatt den hærlige touringen din nå da? like bra stand enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Bilen lever ennå, er endel ting nå som bør fikses. Orker ikke ramse opp, er bare irriterendes småfeil, men har rausa på med ting. En ting er sikkert, de demperne på bakluka, skal byttes fort som f..! Fikk den i hodet her om dagen... I tillegg mistenker jeg at kamakselsensoren er gåen...bilen drar ikke skikkelig og bruker litt tid på å komme opp i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Langt har den gått nå? Har hatt den i 8 år ish nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Langt har den gått nå? Har hatt den i 8 år ish nå? Rundet vel 226 000 i sommer, hadde gått 150 k ca da jeg kjøpte den i desember 2006. Står for det meste i p-garasjen, bruker den kun annenhver helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Rundet vel 226 000 i sommer, hadde gått 150 k ca da jeg kjøpte den i desember 2006. Står for det meste i p-garasjen, bruker den kun annenhver helg Hvorfor så lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 pen den bilen din thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå