Hedfelt Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 I bilen min satt det rett ved rattstammen under dashbordet når man tar av det dekslet som er der og ser innover/oppover. Var litt klønete å få øye på, men gikk greit med lommelykt. Klart, kan jo være det sitter et annet sted på 328 for alt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Vet du hva det releet kalles? Hvis det er et rele da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Da har jeg bestilt litt deler, 1 stk belyst Mtech girkule og 2 stk Eisenmann enderør (ble du glad nå Steffan C? Moro å vente på pakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Hvordan monterer du de enderørene? Sveis? Edit: Hvilken størrelse? Og er prisen hos Schmiedmann pr stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 2 stk Eisenmann enderør (ble du glad nå Steffan C? Åhh, det varmer ett entustiast hjerte! Eneste riktige look'n på eksosstusser til BMW mener nå jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Da har jeg bestilt litt deler, 1 stk belyst Mtech girkule og 2 stk Eisenmann enderør (ble du glad nå Steffan C? Moro å vente på pakker Grr.. jeg har en helt ny original M-girkule i svart skinn liggende - ubrukt! Må bli kvitt.. fikk en selv fra KOED, og så hadde madammen kjøpt til bursdagen - trengte bare én.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Da har jeg bestilt litt deler, 1 stk belyst Mtech girkule og 2 stk Eisenmann enderør (ble du glad nå Steffan C? Moro å vente på pakker Grr.. jeg har en helt ny original M-girkule i svart skinn liggende - ubrukt! Må bli kvitt.. fikk en selv fra KOED, og så hadde madammen kjøpt til bursdagen - trengte bare én.. Er det lys i denne Gunnar? Bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Er det lys i denne Gunnar? Bilde av den? Ja, det er det. Plug'n pray! Var bare å plugge kontakten rett i på M5en, så funka det. Sender deg en PM med bilder, så slipper vi å kapre hele tråden til Sanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hvordan monterer du de enderørene? Sveis?Edit: Hvilken størrelse? Og er prisen hos Schmiedmann pr stk? Må sveises på ja. Kappe de gamle.. Mener det er 76 mm de er, prisen hos Schmiedmann er for et sett (2 stk) Synd jeg ikke visste det da Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Åhh, det varmer ett entustiast hjerte! Eneste riktige look'n på eksosstusser til BMW mener nå jeg . Enig der ja Må få dratt innom deg en dag også, sett på disse ballastene dine. Smålei av å bare ha engleøyne på ene siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Idag kom pakka da...men svimemann har jo klart å sende meg feil Eisenmann-rør. Nettsiden deres ser slik ut: Jeg tolker dette som TO stk stusser, siden det er bilde av det. Da bestilte jeg 1, og regnet med dette var et sett. Så får jeg denne i posten idag: 76 mm er den, litt stor..ser jo ut som en forbanna kongepokal! Jaja, må vel bytte og styre da..er ingen hast. Men irriterende likemye. Denne kom også med da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Det står jo rørhale i entall da Hvis jeg skal få være litt etterpåklok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Synes sidene til Schmiedmann er lite oversiktlige....mulig det bare er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Litt kjipt det der med enderøret. Ble skikkelig usikker på om det var 2stk jeg også, så er enig med deg at det er litt uoversiktelig. Men var ikke den endestussen veldig stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Er jo ikke hver dag man får kongepokal! Bare å få sendt den tilbake og få tak i noen dobble! Eneste som passer BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå