Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Vurderer 2x70 mm istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Vurderer 2x70 mm istedet.. Nei nei, bare å bestille ett til av 76mm'ern, blir helt topp det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Seriøst? Jeg ser for meg at det blir HELT feil... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Seriøst? Jeg ser for meg at det blir HELT feil... :S Ja, jeg mener det seriøst! Skulle gjerne hatt 2x76 på min Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hva har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Hadde først 2x83 på min, ble litt stort. Byttet til 2x76, såg greit ut etter min mening. Nå blir jo dette en individuell sak selvfølgelig, smaken er jo delt i to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Må ikke glemme at du skal ha deg M-tech hekk etterhvert da! Store enderør ser nok grommere ut i den enn på originalfangeren Liksom plass til mer Så jeg tror 2X76mm kan bli rått jeg Du kjører jo ikke 318 heller så slipper å ha dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Hva har du nå da? Jeg har 2x70! Men vi kan godt bytte, slik at jeg får 2x76 og du får 2x70 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg har 2x70 på Z3'n og det er imo mye penere enn 2x76 som jeg hadde på isbilen. Blir ikke så rånete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Men nå kjører jo du jentebil også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Tsk, jentebil er bedre enn kong kebabvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Haha, hagenisse, få se dine Eisenmann da? De du har nå og de som sto på isbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Må ikke glemme at du skal ha deg M-tech hekk etterhvert da! Store enderør ser nok grommere ut i den enn på originalfangeren Liksom plass til mer Så jeg tror 2X76mm kan bli rått jeg Du kjører jo ikke 318 heller så slipper å ha dårlig samvittighet Joda, sant det. Kjører ikke 318 lenger nei...men jeg syntes det ble litt merkelig inni hodet mitt. Hadde vært helt annerledes med en coupe eller cab ALT kler ikke touring like ett.. Men ja, leter jo etter Mtech hekkfanger og den skjuler vel endel av rørene Som noen over her sa, jeg er redd den vil bli rånete..dama mente det og. Men godt mulig det kan bli rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Men nå kjører jo du jentebil også da.. Hei hei, ikke så tøff i trynet nå, blir ingen presanger på deg da vetu.. Yes, jeg har connections med julenissen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Da tror jeg termostaten tok kvelden igår gitt...måleren svaia som en jojo på turen over Kongsberg. Fylte på litt kjølevæske, men det hjalp ikke. Stoppa og tok bilde av artig kmstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå