Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde først 2x83 på min, ble litt stort. Byttet til 2x76, såg greit ut etter min mening. Nå blir jo dette en individuell sak selvfølgelig, smaken er jo delt i to! ;)

Skrevet

Må ikke glemme at du skal ha deg M-tech hekk etterhvert da! Store enderør ser nok grommere ut i den enn på originalfangeren :) Liksom plass til mer ;) Så jeg tror 2X76mm kan bli rått jeg :) Du kjører jo ikke 318 heller så slipper å ha dårlig samvittighet ;)

Skrevet
Må ikke glemme at du skal ha deg M-tech hekk etterhvert da! Store enderør ser nok grommere ut i den enn på originalfangeren :) Liksom plass til mer ;) Så jeg tror 2X76mm kan bli rått jeg :) Du kjører jo ikke 318 heller så slipper å ha dårlig samvittighet ;)

Joda, sant det. Kjører ikke 318 lenger nei...men jeg syntes det ble litt merkelig inni hodet mitt. Hadde vært helt annerledes med en coupe eller cab :P ALT kler ikke touring like ett.. Men ja, leter jo etter Mtech hekkfanger og den skjuler vel endel av rørene :) Som noen over her sa, jeg er redd den vil bli rånete..dama mente det og.

Men godt mulig det kan bli rått :)

Skrevet

Da tror jeg termostaten tok kvelden igår gitt...måleren svaia som en jojo på turen over Kongsberg. Fylte på litt kjølevæske, men det hjalp ikke.

Stoppa og tok bilde av artig kmstand ;)

IMG_0057-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...