ReiRud Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Fikk lyst til å bytte ut emblemet på sidelistene: Meninger? disse er å anbefale og min mening er at splitterne ikke skal lakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 hagenisse, er spent på p-huset ja. Hender jeg parkerer der på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Splitterne tåler masse - heldigvis fordi de kommer til å ta nedi ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Det ble fint Thomas Bare Facelift grillen som mangler nå Men den kommer vel etterhvert har jeg forstått Nei nei nei.. Ikke noe faceliftgrill Penere slik de er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Planen er facelift ja. Gjør utrolig mye. Er rust på ene hjørnet, under. Så like greit å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sånn! Endelig har jeg begge stussene jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Fikk en liten dansk pakke idag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Du må legge ut bilder med merkene på bilen.. Og når får du på enderørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Tanken var å bytte merkene idag, er jo sol og blå himmel Enderørene kommer ikke på før jeg har M-fanger i hus, passer ikke uten diffusor synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Heldige dere er med været nedi der altså Her er det overskyet og kaldt Stilig med sånne merker som det ikke er så mange som har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Var litt vanskelig å få tatt bilde, men her er det beste jeg fikk med de nye listeemblemene: Ble ganske bra synes jeg Tok litt mere bilder siden bilen ble vaska for hånd hjemme for første gang iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 orket ike å lese igjennom hele tråden... leste bare litt på begynnelsen og litt på slutten, men åssen dim er felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Det er 17", usikker på ET men det er kopier av M Contour hjulene. Ellers skjer det ikke veldig mye med bilen om dagen nå bortsett fra hyppig håndvask. Sommerdekk kommer nok på denne uken tenker jeg. Har tenkt å prøve Meguiars Claybar på bilen før den skal vårpoleres Bilen trenger nye dempere og fjærer, samt bremseskiver+klosser. Har også en lang list med ting som skal gjørs av vedlikehold (olje og filter, pollenfilter, termostat, vannpumpe, foringer osv) Dessuten trenger jeg en ny bryter til ene vindusheisen, som er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Liten update: Fikk tak i et sett org. BMW M3 speil fra sedan Var en tur på BMW igår og handlet litt småtteri: Har også kjøpt inn et sett brukte M-tech stabstag, foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 oi oi... dette blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå