Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Trodde ikke du skulle ha M3 speil jeg? Blir sikkert bra :) M-tech stabstag har jeg også bestilt :) Spent på hvor lett de lar seg bytte. Vet du hvor merkbart bedre det er å kjøre med disse?

Kom til slutt frem til at det blir penest med M3-speil. Når disse i tillegg er originale så er passform perfekt. Dessuten er varmen defekt på høyre side nå, så da er det fiksa ;)

Skal ikke være vanskelig å bytte stabstagene, har ikke hørt om noen som har hatt store problemer med det :)

Vet ikke hvor merkbart det er, men de er jo noen mm tykkere så noe stivere vil det jo bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har bilen vært oppe på bukk og vi inspiserte litt understell osv.

Fant ut endel ting da.... Bl.a at det allerede står M-tech krengestag montert foran, men ikke bak.

Så da har jeg et tilsalgs :)

ALLE 7 skruene til bakakselen på høyre side var løse! :shock:

Så jeg fikk strammet de til, de var så løse at jeg kunne skru de ut med handa, så tidligere eier eller noen må ha driti seg ut med noe her..

Det er ekstremt lite rust under bilen, fant kun et sted ved kanalen som var så lite at det var en bagatell. Var på størrelse med en druestein ;)

Så det var jo positivt, har aldri hatt underspyling..

Tok også diagnose på bilen, da jeg har problemer med elvinduene foran. Fant ut at det er noe tull med 2 releer, så skal høre med Morris om de vet noe om det.

Gikk over alt av bremser, foringer, dempere, fjærer, eksos osv.

Så nå skal ALT taes! Foran vil det bli eksentriske M3 foringer, bak Powerflex, m-tech staget bak skal på, nye Eibach fjærer bak, Bilstein B8 Sprint blir sannsynligvis montert, 2 nye bremserør, nye skiver foran og bak, samt alle klosser skiftes.

Blir en fin vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Denne bilen din begynner å likne Drømmetouringen! Hvis du noen gang skulle komme til å få lyst til å begynne på scratch igjen, kan du godt få bytte mot min ;)

Tenker du motorbytte til slutt, så du etterhvert har en "M3 Touring"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Denne bilen din begynner å likne Drømmetouringen! Hvis du noen gang skulle komme til å få lyst til å begynne på scratch igjen, kan du godt få bytte mot min ;)

Tenker du motorbytte til slutt, så du etterhvert har en "M3 Touring"?

Hehe, neppe begynne fra scratch igjen..det frister ikke veldig! :)

Har tenkt tanken tidligere, men har mest lyst på kompressor egentlig...

Med mindre jeg raser motoren da (noe jeg håper ikke skjer), hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...