BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Steike, derfor du plutselig ble borte! Vi satt jo akkurat å snakket om det den kvelden!? Satt å snakket med deg rundt 1 om at du snart skulle få? Og noen timer etterpå hadde du fått? Gratulerer hvertfall! Ja! Vi satt på MSN, gjorde vi ikke? Ble plutselig avreise ja, jeg hadde jo ikke lagt meg ennå. Dro vel i 02-tida? Kl 04.11 var han født. Det siste jeg skrev var at: "det kommer vel som ett sjokk uansett den beskjeden, selv om du har forberedt deg i en 7-8 måneder" Og det var kl. ett- halv 2? Den fikk jeg aldri svar på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Det er ikke annet enn å gratulere deg så mye Dr_S.. Godt du har stasjonsvogn og ikke IS-coupe'en nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Det siste jeg skrev var at: "det kommer vel som ett sjokk uansett den beskjeden, selv om du har forberedt deg i en 7-8 måneder" Og det var kl. ett- halv 2? Den fikk jeg aldri svar på Hehe! Ble brått logget av da ja Regnet ikke med å skulle hjem igjen den natta.... Det er ikke annet enn å gratulere deg så mye Dr_S.. Godt du har stasjonsvogn og ikke IS-coupe'en nå da.. Takk for det! Ja, nå kommer familietralla til full nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 ser for meg barnevogn og unger og kjerring i full sladd på skogen og våler til nesteår som sagt gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 ser for meg barnevogn og unger og kjerring i full sladd på skogen og våler til nesteår som sagt gratulerer Jeg ser for meg barnevogn og unger og kjerring i full snurr på skogen jeg Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her: Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n Gratulerer så mye, Thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 ser for meg barnevogn og unger og kjerring i full sladd på skogen og våler til nesteår som sagt gratulerer Jeg ser for meg barnevogn og unger og kjerring i full snurr på skogen jeg aouch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Siste tilskudd i familien! Natt til lørdag ble jeg pappa til han tøffingen her: Han har vært ute idag på sin første kjøretur fra sykehuset og hjem, selvfølgelig standsmessig i 328'n Gratulerer så mye, Thomas! har sett deg en gang, og må si ungen ligner på deg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 syntes ungen var søt jeg... må ligne mer på kona da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Doktorn har sikkert huset fullt av familie nå Alle skal se lille doktorn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer så mye med den nyfødte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 gratulerer med Lille_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå