Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Rå makt må til når det kommer til E36! Ble bra det der Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Løftet interiøret ditt dette Thomas! Sportsinteriør i skinn neste på lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Ble bra, Doktorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 grøss... krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Krom FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 grøss... krom +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 grøss... krom -3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Drevet med litt småtteri og vedlikehold på bilen idag. Først byttet jeg tennpluggene, hadde aldri byttet på sekser før, så måtte av med endel deksler, samt tårnstaget da. Byttet til nye NGK Platinum plugger. Var ganske enkelt når jeg skjønte tegninga; var bare å nappe av coilen og så skru opp pluggen. To muttere på hver coil var det også. Satte også på ny gummi på vinduspusserne, dette er noe jeg bytter hvert år. Originale pussere, så lett jobb det og igrunn Kjøpte også nytt deksel+skruer til skiltlyset på BMW, da dama klarte og knekke den som sto på bilen. Lakkering får man ta senere. Litt pics: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Lekker bil du har dr. Motorrommet ser jo flunkende nytt ut slik det skal gjøre. Pent og eksklusivt med instrumentringer også. Ringene som klipses på er betydelig bedre enn de som må limes. Well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Lekker bil du har dr. Motorrommet ser jo flunkende nytt ut slik det skal gjøre. Pent og eksklusivt med instrumentringer også. Ringene som klipses på er betydelig bedre enn de som må limes. Well done! Takk for de Saltkjelen! Moro og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hvilken spylerveske bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Shell Sommerspylervæske..hehe...fet farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Rosa jo damen som har kjøpt? Jah var fargen jeg reagerte på. Deilig motorrom på bilen din ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Jeg som kjøpte den, hehe. Har jo blå bremsevæske og rosa spylervæske...må variere litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 dufter vel deilig Men synd at du har brukt så mye... liker ikke å spyle på sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå