Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei det har selg slik at vi har en plass på noe som heter industri området her oppe i dalane :P der vi spinner å herjer som gale! så fikk jeg vite igår at purken har satt opp camera i en av byggningene :S wææææ!

jeg var nedom igår med finnlanshette å diverse får å knuse dette cameraet :P men fant det ikke hehhe

jeg tror ikke de har meg på film når jeg har spint bare kjørt forbi å fått litt sladd !

men hav gjør jeg ?:S

Skrevet
hei det har selg slik at vi har en plass på noe som heter industri området her oppe i dalane :P der vi spinner å herjer som gale! så fikk jeg vite igår at purken har satt opp camera i en av byggningene :S wææææ!

jeg var nedom igår med finnlanshette å diverse får å knuse dette cameraet :P men fant det ikke hehhe

jeg tror ikke de har meg på film når jeg har spint bare kjørt forbi å fått litt sladd !

men hav gjør jeg ?:S

Tja... venter og filosoferer over hva man ellers kan bruke tiden på... :wink:

Skrevet

Smilte du pent mens de filma da?

Har de deg på film med ansikt og alt så er saken litt mere lei. men om de spør deg så bare nekt ;) de må igrunn ta deg i gjerningsøyeblikket.

Livet er ikke tapt om du mister lappen, selv vært uten nå i over 7mnd. Man innretter seg etter forholda... har igrunn gått merkelig bra...

Bare ett tips, finn deg dame med lappen og bil så løser det seg ;)

Skrevet

bare å ligge lavt i terrenget. dem har farge på bilen, samt skiltnr.. ikke bra det.. må regne med å bli stoppet en sein kveld ja..

Skrevet

vist de har hentet filmen og ikke tatt kontakt så tror jeg ikke du har noe å frykte, desuten så har de ikke låv til å videoovervåke noen uten at det er skiltet om d, med unntak av tillatelse fra høyere makter:) og uansett så er purken ganske tåpelige om de tar dere for å spinne på et industriområde så lenge eieren ikke har anmeldt dere:)

Skrevet

Hvis du nekter,så stiller ihvertfall saken dems ganske svakt,med mindre de har trynet ditt på film når du ikke er helt lovlydig.Det krever ganske sterke bevis for at de skal ta lappen din.Det kan hende dem prøver seg,men for all del nekt.I verste fall blir du fotgjenger i 3 uker før du kan kjøre bil igjen.

Skrevet

Tviler på de har satt opp noe kamera, er nok bare løse rykter. Videoovervåke offentlig plass har de lov til ja, men en plass som dette er neppe prioritert.

Skrevet
Har de deg på film med ansikt og alt så er saken litt mere lei. men om de spør deg så bare nekt ;) de må igrunn ta deg i gjerningsøyeblikket.

Hvorfor skal han nekte om politiet har film av både fjes og bil? Det er bare han selv som driter seg ut om han nekter hvis politiet har film av både bil (registreringsnummer) og ansikt.. Jeg vet om flere tilfeller hvor folk har nektet på slike ting som dette og bare vær klar over en ting.. De legger ikke ned arbeidet selv om du nekter, enkelte fortsetter nemlig med å finne personene og det klarer de. Tro meg..! ;)

Holder du på sånn håper jeg du får bot for det også... :roll:

Skrevet

Før du foretar deg noe som helst så må du finne ut om surveilance-kameraet er lovlig, altså at det er skiltet om overvåkningen ;)

Hvis det er skiltet, og politiet har deg og bil/skilt/reg-nr "klart og tydelig" på tapen, så sliter du, desverre!

Hvis det ikke er skiltet så har de ikke noe gyldig bevis og du går fri! :D

Hvis det skulle være slik at det er skiltet, så husk at det finnes regler angående størrelsen og synligheten på disse! Mange steder slurves det med dette, med den konsekvens at "kamera-filmen/bildene" er ugyldig som bevis ;)

Skrevet

Holder du på sånn håper jeg du får bot for det også... :roll:

Stiller meg bak det her, hva er poenget med å dra ned med finnlandshette med ustyr for å knuse ett kamera, hvem dekker dette tapet av ett knust kamera, jo vi andre som betaler forsikring.

Hva om du heller tar til fornuften å legger ned sverdet, men roter fram pennen fra skole penalet ditt, å skriver ett saklig brev til eindomsforvaltern\eier, og spør om det er mulig å utvide kjøre ferdighetene på asvalten hans?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...