Gå til innhold

Forslag til cd spiller i bil?


Anbefalte innlegg

Den er IPOD ready hvertfall.. den har AUX inngang på baksiden.. dvs. at du kan legge en kabel fra baksiden til f.eks hanskerommet og legge mp3 spiller / ipod der. Du trenger visstnok en liten overgang for å koble de til. jeg kjøpte den for 1800 for noen mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kjøpte denne for litt siden.

http://www.mamut.com/dynabel/subdet492.htm

Det er en utgående modell, så den er satt mye ned i pris, man får med andre ord mye krutt for pengene.

Lyset i knappene kan settes til rødt, og i de 4 blå knappene kan du velge mellom 512 forskjellige fargenyanser.

Tilkobling av ipod kan fikses gjennom en adapter, da styrer og lader du ipoden fra spilleren.

Jeg er forelsket i touchstripen, den gjør det veldig lett å bytte sanger, og du kan lete etter en sang uten at den slutter å spille den du allerede spiller.

Den funksjonen jeg liker best, er at du kan velge hvor mye frontpanelet skal vippes ut når du bruker spilleren, dermed kan du sette fronten slik at det blir lettere å betjene spilleren. Jeg kjører min på det første hakket, nå føles det som om spilleren peker nedover hvis jeg ikke har fronten vippet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...