Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal prøve å sjekke den sensoren hvis eg finner den. Vil eg ikke finne ut om blanding er feil hvis eg får tatt en avgassmåling?

flater eg pedalen i 80 på 5gir går den opp i nesten 2.3.... er jo vant til en 318is så... Trodde egentlig ikke det var så stor forskjell på forbruket. Grett nok at det er 2 sylindere ekstra men slagvolum og effekt er jo nesten lik.

Min erfaring med 320 er at den bruker mye i forhold til effekt....

Har hatt en 320 og i dag har jeg en 328!

328'n går MYE bedre, men bruker ikke noe spes mer bensin!!!

Derfor forbannet jeg meg på når jeg solgte 320'en at hvis jeg skulle ha sekser igjen skulle det minst være en 323!

Skrevet

320i, 323i og 328i (alle E36) har iht. BMW følgende gjennomsnitlige forbruk ved blandet kjøring (1998)... i nevnte rekkefølge... 0,90 liter/mil, 0,90 liter/mil og 0,92 liter/mil.

Skrevet

Da gir eg fan og kjører det bilen er god for. Tenkte å høre i tilfelle noe kunne vere galt. Tror eg må kjøpe en 316 eller noe til damen. Ho misshandler jo bilen mer enn meg!!! fekk sjokk når eg såg kor mye bensin ho hadde brukt i forhold til kilometer her hin dagen. Tror fan meg ho blir kåt av lyden fra 6-ern. Har tenkt å sette på effektanlegg men no er eg litt i tvil :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...