Gå til innhold

Noen har Stjelt Fronten inatt :(

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, hadde noen stjelt en front av meg som faktisk sto på bilen så hadde de nok fått montere den også etter seg. Her hadde nok en hockey kølle eller et dreid balltre fått sin store debut for å gi den/de som gjorde dette en lærepenge :P Stjeler noen fra meg blir det slått hardt ned på. Politiet gjør jo ikke noe med dette uansett så det nytter ikke å gå til de :roll:

Finner du ut hvem det er så ikke la han/de slippe unna bare sånn helt uten vidre, tving de til å montere fangeren og alt sånn det var og så skremmer du dem litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må begynne å gjøre som en trønder gjorde etter han ble lei av at folk stjal 1000 meterene på bilen.,,, etter 3 gang eller hva det var, brukte han barberblad som skive bak mutterene., de lyktene stpd resten av bilens levetid, men det lå endel blod under fronten på bilen en av dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevnte at du nettopp hadde handla bilen, kjøpte du den av en ukjent fyr eller? Kan hende noen som selger at dem kommer å henter ting tilbake, dem for jo full adresse osv.(kjøpekontrakten)

Si vis du finner kleptofingran, så tar jeg og min gode venn balltræ en tur nedover :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevnte at du nettopp hadde handla bilen, kjøpte du den av en ukjent fyr eller? Kan hende noen som selger at dem kommer å henter ting tilbake, dem for jo full adresse osv.(kjøpekontrakten)

Si vis du finner kleptofingran, så tar jeg og min gode venn balltræ en tur nedover :twisted:

kjøpte den av en venn så neppe :P men du sier noe i det du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir værre en det! for Politiet Bryr seg ikke. var innom får å anmelde. men de brytte seg ikke ! bare ga meg et papir å skrive på . så måtte jeg bare gå gijenn. så skulle de ta kontakt iløpet av 1-3 uker! hva faen?? tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir værre en det! for Politiet Bryr seg ikke. var innom får å anmelde. men de brytte seg ikke ! bare ga meg et papir å skrive på . så måtte jeg bare gå gijenn. så skulle de ta kontakt iløpet av 1-3 uker! hva faen?? tenkte jeg!

Det er slik når man leverer anmeldelse. Tror du de bak skranken legger fra seg alt annet arbeid for å lete etter en støtfanger? Jobben til de som sitter bak skranken (Kriminal vakta) som tar imot anmeldelser er bare å ta imot de. Ikke etterforske - det er det etterforskningsavdelingen som gjør..

Uansett. Dette er en rimelig kjedelig sak og måtte de som har utført tyveriet få en saftig bot og straff for det de har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm her var det mange voldstanker ute å går...men jeg synes kreativiteten er litt liten (hagle, balltre)...Det må da finnes mer egnede måter å ta slike personer på.

kan si det slik når de er så frekke at de går helt under husveggen min. skrur av en frontfanger og stjeler den. så fortjener de MER en å bli banket opp av et baltre! men siden det finnes lover å regler osv så ja!

men En torpedo er en fn ting! få knekt noen armer å ben kanskje litt fingrer au! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...