BalleKnalle Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Vet ikke om disse har blitt postet tidligere men... En Mazda Miataombygd til Z3 Og en Z4 ombygd til en Z8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Hehe. Ganske gjennomført egentlig. Men det er jo noen ting som ikke er helt bra da. Som hjulbuene på begge to f.eks. At noen i dete hele tatt gidder å gjøre slikt er jo ganske sprøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 syns faktisk de så helt o.k ut:) bortsett fra hjulbuene ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 For mye fritid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Z4Z8'n ser skikkelig stilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 "Z8"-en var veldig fin å se til men har feil girkasse (og selvfølgelig motor). "Z3"-en var så feilproposjonert at jeg får vondt. Forstår heller ikke hvorfor de gidder. En Z3 koster ikke allverden, spesielt ikke i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 For mye fritid... Hehehe... akkurat den kommentaren er jeg 110% enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 tenk å herpe en miata sånn.. Hadde vært mye bedre og beholdt den som miata/mx5, og holdt seg langt unna Z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hjulbuer er en gjennganger på alle sånne ombyggninger.når du legger ned så mye jobb på å"forvandle" en bil, så gjør man ikke noe med sporvidden og høyden på bilen.. ser jo helt donald ut. kan legge seg å sove under de hjulbuene der natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Spesielt pent med den vingen midt på bakluka på den første.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Styggere felger enn på den "z3'en" tror jeg at jeg aldri har sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Ja, æsj, synes Z3 er styggeste BMW i moderne tid. Ser ut som den har smeltet i sola liksom, alt bare henger. Den Z8 var litt kul da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 For mye fritid... Helt enig, likte ingen av disse utgavene heller jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå