Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og alle skriker opp når forsikringen blir dyrere eller når staten vil heve aldersgrensen på førerkort......halvparten av dere skulle faen ikke hatt lappen i det hele tatt

Dust!!

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Og alle skriker opp når forsikringen blir dyrere eller når staten vil heve aldersgrensen på førerkort......halvparten av dere skulle faen ikke hatt lappen i det hele tatt

Dust!!

Du er tydeligvis en av dem, hvor smart er det å sitte å skryte av at man har hatt 260 km/t på veien i Norge ??

Skrevet

1996 M3 3,2 cab

tør ikke prøve toppfart... har hatt 240 og det drar godt enda.

Regnet meg ca frem til at 5 gir helt i bunn gir meg 265ish og 6 gir har bein som løper lenger en 300.

tror det er sperret topphastighet også, men den håper jeg og slippe og finne ut av.

Skrevet
har greid å komme oppi 200 km/h på en E36 316i 98 mod på autobahn selv om d bilde ikke er tatt på autobahn :lol:

fpk42fswuoylzzrw9ljj.jpg

Hadde jeg serriøst aldri turt! hatt min i 155 km/t og det var fort nok med en 316.. Føltes ut som alt skulle gå rett vest.

Skrevet

Fri fart i tyskland, så du må bare gaule så mye vil :rompe:

Skrevet
1996 M3 3,2 cab

Regnet meg ca frem til at 5 gir helt i bunn gir meg 265ish og 6 gir har bein som løper lenger en 300.

tror det er sperret topphastighet også, men den håper jeg og slippe og finne ut av.

290 så slår turtallsperra inn

Skrevet
1996 M3 3,2 cab

290 så slår turtallsperra inn

Tror det er vanskeligere å få cabn opp i 290 også. Husker bruttern lå forran meg i 260 med sin tidligere 3.2 cab og jeg bak i 750. Da så taket ut som den ballongen og tror det bremser mye kontra en coupe eller sedan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...