L-V.H Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 215 Km/t med min 320i på ein traktor vei med nedbremsing i ein sving med hump. offf skummelt...
jcvold Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 her i Usa er det en nascar-bane du kan betale noen dollar,så får du kjøre der med egen bil! ganske fett! er det noen plass i norge der en kan gjøre noe lignende? og ikke si rudskogen eller ACR,for der når man ikke toppfart.hørte noen nevnte en flystripe? hvor var det?
Bare_egil Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 når bilen min har tømt alle gira og gassen i bånn, da har jeg toppfart
bartn Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 orker ikke diskutere med deg med konebilen(z3). eneste du som skal vare vanskelig her,det står ikke om liv. Har du ikke bil som går over 2 tallet kanskje derfor du er sur og du trenger heller ikke se filmen hvis du ikke vil men kanskje andre vil se,jeg synes det er helt greit å se alle bilfilmer som blir lagt ut.
GSS Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 I følge papiret klarer den 256km/t, men det kommer jeg nok aldri til å tørre prøve i en 30 år gammel bil. Lurer på en annen sak. Dere som har bilder av instrumentene, jeg skjønner det når bildene er tatt fra siden, men når de er tatt rett i mot? Betyr det at dere ligger i 240km/t, med EN hånd på rattet og en på mobilen? Og at dere ser på tlf, og ikke ut vinduet? Eller kan dere fortelle meg at det er den livredde passasjeren som tar det bildet for dere også? Begynte bare å lure
jcvold Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 hehe,bra poeng jeg får alltid dama til å filme når vi kjører "high speed"
Gjest Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg og broren min var i tyskland for noen år siden.. leide en 320D E46... gikk bra unna det.. 6 trinnskasse og cruising i 220! tror vi hadde over 230 på den.. er ikke helt sikker.. hehe.. moro var det iallefall!
Energetic Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 bartn: en E34 trenger ca 450 Hk for å klare 315 km/t 400 Hk tilsvarer rundt 300 km/t og 500 rundt 330 tipper jeg.
D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 OT: 450 bakhjulshester Hvor mye hester i motor? Rwd vs 4wd?
E36Cab1 Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Testa ikkje toppfarten(det gadd eg bare ikkje...) på min forrige E36 318i cab(94mod). Men skulle kappkøyre 0-140km/t mot en gammal Renault 19 og han drog greitt ifrå meg Var vel der og da eg fant ut at eg måtte kvitte meg med dritet
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 her i Usa er det en nascar-bane du kan betale noen dollar,så får du kjøre der med egen bil! ganske fett! er det noen plass i norge der en kan gjøre noe lignende? og ikke si rudskogen eller ACR,for der når man ikke toppfart.hørte noen nevnte en flystripe? hvor var det? Nedlagt flystripe ved gardemoen. Vet ikke om den er der fortsatt. Er vel gratis... var det ihvertfall når jeg var der en en gang i nattens mulm og mørke og hadde det litt travelt
jcvold Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 okai.var sikkert kult vi her jo seff flystripe her,men er bare 1200 meter
B!!! Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 M5`n min går 250 så vidt jeg har fått ialefall er vel elektronisk sperre å den ser ut til å funke
FTE Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 her i Usa er det en nascar-bane du kan betale noen dollar,så får du kjøre der med egen bil! ganske fett! er det noen plass i norge der en kan gjøre noe lignende? og ikke si rudskogen eller ACR,for der når man ikke toppfart.hørte noen nevnte en flystripe? hvor var det? Nedlagt flystripe ved gardemoen. Vet ikke om den er der fortsatt. Er vel gratis... var det ihvertfall når jeg var der en en gang i nattens mulm og mørke og hadde det litt travelt Den stripa er nok ikke tilgjengelig lengre. Er satt opp bommer alle veier inn til Ringbanen pluss at det står en bom og sperrer for "dragrace asfalten". Men det hindrer ikke noen skarve motorsykler å komme inn der, he he. Har hatt noen timer på sykkel der inne
jcvold Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 burde vert en sånn flystripe der folk fikk lov å kjøre fort på sånn at vi slipper å risiere å kjøre fort på veiene.for det er ikke å stikke under en stoll at fart er spennende! sikkert greit nok å rjøre rundt en bane,men det der med høy fart over 200 km/t er noe for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå