Kjennern Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Hva er sånn ca pris på MK4 enheten da? sett litt på Ebay, men varierer en del i pris der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg betalte £300 + £26 i frakt på ebay.co.uk. Kjøpte av en som heter bmwandnaviparts, god selger (fra litauen om jeg husker rett) som er til å stole på. Selger stadig disse på Ebay UK. Han satt også lav verdi på pakken slik at jeg slapp moms. Tror det ligger rundt der. litt pluss eller minus. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 MK1 og MK2 trur eg er ganske like. MK1 har herrestemme, og MK 2 har damestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 http://www.x5world.com/navigation-system/Det letteste, og det er det jeg har gjort, er å bytte ut en POI som ligger der allerede. F.eks. Theater, som ihvertfall jeg aldri bruker Da lager man en ISO av navi DVD, og bruker UltraISO for å bytte ut endel filer, for så og brenne den igjen. Alt står på X5world, men hvis det er interesse, kan jeg lage en guide på norsk som beskriver hva jeg gjorde. Det eneste som er litt kjedelig, er at det ikke kommer noe lyd advarsel, så man må følge med på skjermen. Kanskje en firmware oppdatering kan fikse den saken etterhvert. Slik blir det seende ut, bilde tatt fra en bruker på X5world: Her står bilen stille, normalt retter jo kartet seg inn etter retningen man kjører. MVH TommyL Ja, Tommy. En norsk guide hadde gjort seg og gjerne på DIY siden! Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Litt OT dette; men er det noen som har brukermanual til navi(mk3) på "skandinavisk"... min er på tysk, å da blir det til at eg bare ser på bildene Er en del funksjoner eg ikkje finn ut av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Halloen. Korleis går det med oppgraderinga Her har du ein engelsk manual: http://www.e38.org/BMW-2004-NavOwnersManual.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Ja, Tommy. En norsk guide hadde gjort seg og gjerne på DIY siden! Jarle Kommer om ikke lenge, har så innmari mye å gjøre om dagen bare. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Halloen. Korleis går det med oppgraderinga Her har du ein engelsk manual: http://www.e38.org/BMW-2004-NavOwnersManual.pdf Har fått kartet på plass, men det har vert litt mykje jobbing denne veka. Så eg har ikkje stressa med det, då kan du ta mannen med hjåen på at eg ødelegg heile Navi'en. Men igjen, tusen takk for god hjelp Kartet var Supert! Har fått med "nye" e39 over Stord og Bømlafjord-tunnelen! På det gamle kartet var det fergesamband mellom Stord og Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Holder på med en fotoboks guide nå, er vel ferdig i løpet av dagen, senest imorgen. Tar litt tid dette, er på jobb, så må presse det inn blant andre ting jeg holder på med MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Holder på med en fotoboks guide nå, er vel ferdig i løpet av dagen, senest imorgen.Tar litt tid dette, er på jobb, så må presse det inn blant andre ting jeg holder på med MVH TommyL Vil denne fotoboksguiden også passe på stor navi på E46 2003/2004? Får bilen snart og er veldig spent på status på kartene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Gjelder alle MKIV navi (DVD basert) til E39 og E46. Samt X5. Så det går på din ja. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Off detta begynner å bli dyrt er oppe i £300 alt urgh. Men når det lure huet mitt har fått en ide så må jeg bare ha... Men så blir det 3d visning til slutt å da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Du får trøste deg med at det er himmelvid forskjell fra MKIII. Kommer ikke til å angre, det er jeg sikker på. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå